Gisteravond kwam ik plotseling tot de ontdekking dat mijn WRT54GL geen enkele netwerkverbinding meer mogelijk maakt. Nadat mijn vriendin de PC de hele avond heeft gebruikt en ik de laptop (allebei probleemloos), logde ik in op mijn PC op mijn openstaande sessie af te sluiten. Het viel me op dat de wi-fi verbinding verbroken was en dat er een melding op mijn scherm stond dat een andere PC in mijn netwerk dezelfde IP probeerde te gebruiken (kan m.i. de laptop of mijn iPhone zijn).
Vervolgens krijg ik op geen enkele manier meer een netwerkverbinding. Ik heb geprobeerd de laptop met een kabel op de router in te pluggen, maar er wordt geen verbinding gemaakt en krijg uiteindelijk geen of beperkte verbindingsmogelijkheden. Ik kom zelfs niet meer in de routersoftware. Ik kan wel nog gewoon op internet als ik rechtstreeks op het kabelmodem zit, maar ideaal is dit natuurlijk niet. Meerdere keren geprobeerd de router te resetten en de stroom eraf gehaald (zelfs de hele nacht). Helaas geen succes.
Is mijn router nu dood of kan ik nog wat anders proberen? Alvast bedankt.
Vervolgens krijg ik op geen enkele manier meer een netwerkverbinding. Ik heb geprobeerd de laptop met een kabel op de router in te pluggen, maar er wordt geen verbinding gemaakt en krijg uiteindelijk geen of beperkte verbindingsmogelijkheden. Ik kom zelfs niet meer in de routersoftware. Ik kan wel nog gewoon op internet als ik rechtstreeks op het kabelmodem zit, maar ideaal is dit natuurlijk niet. Meerdere keren geprobeerd de router te resetten en de stroom eraf gehaald (zelfs de hele nacht). Helaas geen succes.
Is mijn router nu dood of kan ik nog wat anders proberen? Alvast bedankt.