Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Map verplaatsen zonder wijzigen

Pagina: 1
Acties:

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-11 18:18

Neoz

Neoz & Hobbes

Topicstarter
Ik heb een map met een ouder rekenprogramma daarin. Als ik dit kopieer naar een andere pc is de exe gewijzigd en doet dit programma het ook niet meer. Is er een mogelijkheid dit zo te kopieren dat er niks wijzigd ? Ik las al iets over Robocopy maar ben daar niet bekend mee.

Serve The Humanity , Be Server

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-11 14:59
Wat wil je precies? Een geinstalleerde applicatie "verplaatsen" naar een andere computer? Dit is meestal erg lastig, aangezien je ook met entries in het registern enzo zit. Het beste is om de applicatie opnieuw te installeren (dus de setup draaien) op de nieuwe computer.

Verwijderd

Je kan het ook altijd eens proberen te zippen/rarren, maar normaal gezien wijzigt een .exe niet bij het moven

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Neoz schreef op maandag 14 april 2008 @ 08:40:
[..] Ik las al iets over Robocopy maar ben daar niet bekend mee.
Misschien handig om daar dan wel eens bekend mee te worden? 8)7
Anyway, als ik het zo lees, is het een kopiëer beveiliging en ligt het er niet aan dat de exe zou veranderen, maar de omgeving van de exe. Anders moet je toch wat specifieker zijn wát er precies verandert aan de exe wat die de bedoeling is.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron