Jammer dat Dune de vraag niet begrijpt

Pagina: 1
Acties:
  • 634 views

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
En daardoor dus het topic op slot gooit.
Alles wat je zegt heb ik dus geprobeerd en dat gooit mijn systeem op slot.
Dit is nl niet iets nieuws maar toch echt al altijd zo geweest bij velen op deze wereld.
Ook onleesbare floppy's hebben altijd het systeem geblokkeerd (al jaren en jaren)
Het is altijd zo jammer dat als de heren mod's het probleem niet begrijpen of maar half lezen ze weer eens politie gaan spelen.
Ik kreeg prima antwoorden en andere mensen begrijpen het dus wel!
Topics op slot gooien voelt als de hoorn op de haak je snoert mensen op een nare autoritaire manier de mond en dat is dus domweg hufterig.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je kunt het beste Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! goed doorlezen. Dit is geen verstandige manier om te reageren op een gesloten topic :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
gambieter schreef op maandag 14 april 2008 @ 02:14:
Je kunt het beste Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! goed doorlezen. Dit is geen verstandige manier om te reageren op een gesloten topic :) .
Ok thx kon zo gauw zo iets niet vinden.

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-02 15:51

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Ik begrijp jouw vraag weldegelijk, maar als je de reacties die jij op jouw vorige (gesloten) topic goed gelezen zou hebben, dan had je daar ook uit op kunnen maken, dat het niet zomaar te zeggen is waarom jouw Windows installatie volledig hangt bij het lezen of het proberen te kopiëren van beschadigde bestanden.

Daarbij stel je één vraag gevolgd door een klaagzang, zonder verder aan te geven of je ook iets geprobeerd hebt om dit te voorkomen. Misschien heb je bijvoorbeeld de mogelijkheid de CD eens in een ander systeem te proberen om te zien hoe deze reageerd.

Er zijn meerdere reden te bedenken waarom het lezen van beschadigde data een dergelijke uitwerking heeft op jouw systeem. Het kan ook zijn dat je een optical hebt met een mindere ondersteuning voor foutcorrectie. Afgelopen week heb ik met een laptop ook verschillende DVD's geprobeerd in te lezen wat niet lukte dit resulteerde gewoon in een melding, zonder dat Windows (Vista) hierop vast liep. Overigens geef jij niet eens aan om welke Windows versie het gaat.

In iedergeval zoals reeds eerder hierboven opgemerkt is dit niet de manier over een gesloten topic te discuseren.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Dit topic is gesloten.