Ik wil graag mijn iPhone benaderen als geheugen (externe harde schijf), zodat ik iTunes niet hoef te gebruiken om films/muziek erop te zetten. Ik heb een programmatje gevonden dat iPhoneDrive heet, maar daarmee kan ik niet bij de muziek/videobestanden op de iPhone komen, wat ik juist nodig heb omdat iemand eerder een hoop muziek/films op de iPhone heeft gezet en als ik synchroniseer met iTunes op mijn computer word dat alles verwijderd, hetgeen ik wil vermijden. Ik heb geen toegang meer tot de computer waar de bestanden op de iPhone zijn gezet.
Kortom, het het beste zou zijn als ik de iPhone zover kan krijgen dat hij zich als een externe schijf gedraagt, maar mijn eerste prioriteit is de muziek/filmbibliotheek die er al op staat over te kopiëeren naar mijn PC TouchCopy. Ik gebruik Windows XP. Maar als het alleen mogelijk is op een Mac hoor ik het ook graag.
Kortom, het het beste zou zijn als ik de iPhone zover kan krijgen dat hij zich als een externe schijf gedraagt, maar mijn eerste prioriteit is de muziek/filmbibliotheek die er al op staat over te kopiëeren naar mijn PC TouchCopy. Ik gebruik Windows XP. Maar als het alleen mogelijk is op een Mac hoor ik het ook graag.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2008 05:15 ]