Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuning4you
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 30-06-2017
Ik heb een cd van Adobe CS in mijn DVDspeler zitten en ik krijg een icoontje van MSI te zien. Op mijn andere pc is dit een icoon van Adobe.
Steek ik een andere schijf in die speler dan krijg ik wel een goed icoontje te zien.

Als ik kijk naar het [autorun] stuk in de ini-file zie ik:
open=Setup.exe -auto
icon=Setup.exe,0

Die setup.exe heeft een adobe icoon. Ik snap niet waar hij het MSI icoon blijft halen. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Volgens mij is dit een iconcache die Windows ergens neerzet. Waarschijnlijk heb je ooit een MSI cdtje in je drive gehad (met mogelijk dezelfde naam voor het icon als je adobe cd) en krijg je daarom het icon te zien. Ik zie het ook vaker, niets om je zorgen over te maken in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuning4you
Nou het is niet dat ik me er zorgen over maak want alles werkt wel goed. Vind het alleen raar en wou eens weten hoe dit kwam. Heb de c-schijf al afgezocht op setup.exe bestanden incl systeemfolders en verborgen bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Zet u kleuren eens op 16 bit en dan terug op 32 bit, aughta do the trick.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuning4you
Ik heb het bestand IconCache.db van naam veranderd onder de locatie C:/Documents and Settings/Username/Local Settings/Application Data). Had dit gevonden ergens anders.
Bleek niet direct te helpen.
Heb dan pc eens opnieuw opgestart. Het goede Adobe icoon was zichtbaar dus probleem was opgelost. Het .db bestand werd wel niet opnieuw aangemaakt. Heb dit dan maar verwijderd.

Heb idd ook iets gelezen ivm het veranderen van de keurdiepte. Maarja het was reeds in orde dus kon dit niet testen.