Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik ging er steeds van uit dat het mogelijk zou moeten zijn om met mijn Nokia N95 mijn agenda te raadplegen tijdens het telefoneren en eventueel afspraken in te plannen. Is deze aanname juist?
Ik zou niet weten hoe ik dat voor elkaar moet krijgen en begin nu toch wel te twijfelen of het mogelijk is.Graag jullie mening.
Met dank voor je tijd en moeite!
Carla

• hupie679
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:26
Je kan altijd tijdens het bellen even op de menu-knop drukken. Dan kom je in je gewone menu terecht en kan je alles doen wat je normaal ook doet met je N95. Zo werkt het tenminste bij alle telefoons die ik nu heb gehad. Waaronder de Nokia N73, waar ook Symbian op draait. Net als jouw N95. Succes

https://github.com/hubertjanhickinson/OrconWifiController/

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 19:43
Werkt zeer zeker wel, doe het zelf regelmatig. Voor het gemak even het gesprek even op luidspreker zetten, en je menu-toets even ingedrukt houden om in je taakbeheer te komen. Kies dan voor de stand-by stand. Zo zit je gewoon in je normale menu, dus kun je tijdens het bellen ook gelijk scannen naar WLAN's :P

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Carla, dit had je met een beetje spelen toch zelf ook wel kunnen ontdekken?

Hoe ga je normaal je menu in? Nou, probeer dat ook eens is tijdens het bellen? Geluk! :)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.