Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mangafan2
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-03 09:22
http://img410.imageshack.us/img410/6552/taakbeheerti9.jpg

zoals je kunt zien ben ik mijn data aan het terug zetten, maar sinds het zoveel bestanden zijn is mijn PC erg traag geworden.
Alleen het probleem is dat ik het niet kan restarten anders ben ik alles kwijt.
Misschien een domme vraag maar is er een manier om het geheugengebruik weer te verlagen zonder dat de programma ermee stopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:06

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Waarom zou je dat willen? Wacht gewoon totdat alles terug gezet is en herstart dan je PC.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mangafan2
omdat het nog een week gaat duren voordat het klaar is =(
ben een geformateerde schijf (waarschijnlijk door moederbord wisseling) aan het terug zetten van 250GB waarvan 230GB in gebruik was.
Nu is ie volgens mij alles aan het na lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe waardevol is die data? Als je het graag allemaal terug wilt zul je toch moeten wachten of een ander programma gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mangafan2
heel waardevol, dus er is geen manier? =( dan maar afwachten. of ik moet het in delen opsplitsen, ik doe nu alle bestanden in 1x.
Maar het is zo zonde want het is bijna klaar, ben er al dagen mee bezig =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zou ik hem mooi door laten gaan en de computer zo min mogelijk gebruiken. Heb je niet een ander systeem tot je beschikking die je eventueel kan gebruiken in de tussentijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Hoe dan ook wil je niet, ik herhaal niet, schrijven naar een systeem waarvandaan je aan het recoveren bent... Blijf er van af als de data belangrijk is. En leer er van door voortaan wel een backup te hebben.

Kort door de bocht: geclaimd geheugen 'terugpakken' kan de ontwikkelaar voor je doen, jijzelf niet. Fysiek kan je het geheugen claimen door simpelweg te vullen met wat anders en dan weer vrijgeven. Dan gaat het vanzelf naar je virtuele geheugen. Maar dat lijkt me in dit geval op z'n minst zwaar onzinnig.

IIRC en IMHO dan, oh en IANAL :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1