KPN USB-Modem zonder Dashboard

Pagina: 1
Acties:
  • 1.107 views

• ejwagenvoort
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-01 08:53
Ik gebruik een KPN USB-Modem van KPN met KPN Mobiel Internet voor privé-gebruik. Het gaat om dit apparaat (http://www.kpn.com/mobiel...obiel-internet-laptop.htm). Echter, wanneer ik mijn pc aan- en uitzet, geeft het programma Dashboard, dat automatisch geinstalleerd wordt, veel problemen.

Is het mogelijk die software niet te gebruiken? En wat is het type modem, zodat ik de drivers handmatig kan installeren en ook de verbinding handmatig kan maken (als dat kan)?

Daarnaast gebruik ik internet verbinding delen, maar dat moet iedere keer opnieuw ingesteld worden als de usb-modem eruit gehaald wordt en weer teruggestopt wordt. Hij nummert de verbinding "KPN Internet #XX" dan door. Is hier misschien iets tegen te doen?

N.B. Oplossingen zijn niet een ander modem of alles iedere keer handmatig instellen. Het betreft hier overigens Windows Vista, maar een soortgelijk probleem deed zich bij XP voor.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:09

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Overige Hardware is geen dumpbak. We hebben een hoofdgroep "netwerken" - kijk eens daar voor netwerkzaken. Verder is hier bijzonder weinig eigen inzet terug te lezen om je vragen te beantwoorden. GoT is geen helpdesk. We verwachten dat je zelf op zoek gaat en dat als je er niet uitkomt je minimaal aangeeft waar je gezocht hebt, op welke termen, wat je toen vond en wat je zelf geprobeerd hebt. Je noemt hier geen van die dingen.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.