Router verzend niet.

Pagina: 1
Acties:

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb een probleem met me router. We hebben een netgear WGR614v6 router. Ik heb deze nu al geruim een jaar echter vanochtend deed hij het niet meer, ik kreeg af en toe verbinding en dan weer niet. Dit bleef dan de gehele middag zo. Ik heb toen uiteindelijk maar de reset knop ingedrukt achterop waardoor de fabrieksinstellingen weer worden geset. Echter daarna is het eigenlijk helemaal fout gegaan want hij wil nu gewoon niks meer verzenden :'(. Iemand dit al overkomen of enige tips voor mij?

Alvast bedankt voor de hulp.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

mischien stonden er wel instelingen in. check even met je provider hoe je hem moet instellen

waarom heb je niet gewoon eerst even uit en aan gezet ? draaien jullie p2p software ?

Iperf

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
fish schreef op zondag 13 april 2008 @ 20:09:
mischien stonden er wel instelingen in. check even met je provider hoe je hem moet instellen

waarom heb je niet gewoon eerst even uit en aan gezet ? draaien jullie p2p software ?
Had hem eerst gewoon uit, aangezet :P maar hielp niet. Heb inmiddels gebeld en er is een nieuwe onderweg. Een maat van me had er nog naar gekeken en we kwamen toch maar tot de conclusie dat dat ding toch zo dood was als maar zijn kon.

• allure
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15:56

allure

Titaan fase 2/3

Nieuwe firmware erop zetten geprobeerd?