Wij hebben thuis een coax netwerkie van 5 compu's maar twee daarvan willen we een utp connectie aanleggen met 100mbit kaartjes! Is dat mogelijk 2 netwerk kaartjes in 1 comp dus coax+utp=2 netwerken!
Als ik het goed begrijp, wil je dit:
1 coax 2 coax 3 coax 4a 4b utp 5
Dit kan.
Als je comp1 met comp5 wil laten verbinden zal de software op 4 routing of bridging moeten ondersteunen.
1 coax 2 coax 3 coax 4a 4b utp 5
Dit kan.
Als je comp1 met comp5 wil laten verbinden zal de software op 4 routing of bridging moeten ondersteunen.
Huh...
we hebben 5 compu's verbonden met een coax verbinding, en we willen twee daarvan ook naast coax ook met een 2e netwerkkaart via 100mbit utp verbinden!
we hebben 5 compu's verbonden met een coax verbinding, en we willen twee daarvan ook naast coax ook met een 2e netwerkkaart via 100mbit utp verbinden!
Ik durf hier niets over te zeggen. Volgens mij werkt het niet. Hoe wil je bepalen welke netwerkkaart wordt gebruikt voor welk verkeer.
Verwijderd
Werkt perfect mits je ervoor zorgt dat de 100Mbit kaartjes hun eigen netwerkadresjes hebben.
Dus bij een IP netwerk een ander subnet en/of bij novell een ander nerwerkadres kiezen.
En routing,bridging zou ik maar niet doen als je niet erg veel verstand van zaken hebt.
Dus bij een IP netwerk een ander subnet en/of bij novell een ander nerwerkadres kiezen.
En routing,bridging zou ik maar niet doen als je niet erg veel verstand van zaken hebt.
Pagina: 1
?