Toon posts:

Vastlopers Help

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nooit vastlopers gehad, mijn systeem was altijd rock steady, maar nu heb ik de laatste tijd vastlopers tijdens spellen, voor de rest niet, heel vreemd aangezien ie dit van te voren nooit deed en ineens van dag op dag besloot van laten we eens lekker vastlopen.

Okay info:
Msi Geforce2mx
Msi k7tpro2
Tbird 900
2*128mb 133mhz Infineon
IBM 30gyg 7200rpm/2mb
Pioneer 16*40 slot in
Sony 8*4*32
Voeding 300 watt
Temp stressed CPU:36C Kast:28C Voeding:25C
Geforce voorzien van 6*6 fan en heatsink
soundblaster128
56k6 (vooral NU bij online games)
Win98se
De nieuwe officiele via en detonator drivers

Windows al reeds opnieuw geinstalleerd eveneens als de drivers, dit mocht niet baten, schijf en geheugen gecontroleerd..

Verwijderd

Ik had ook zo'n vaag probleem. Bij mij lag het aan de hoeveelheid virtueel geheugen me hardeschijf was bijna vol en zodoende kan er geen swapfile aangemaakt worden die groot genoeg was! (en ik heb 256mb)

Verwijderd

Topicstarter
Mijn HD is 30gyg waarvan ik er ongeveer 5 gebruik (nog geen kabel dsl or whatever hier beschikbaar ;) )
En ik heb ook 256mb (2*128)

• X1pheR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-11-2025
Ik heb ook last van vastlopers en die mooie BSOD's. Ik heb een nieuwe windows 98se installatie gedaan en niet veel aan geprutst en tot nu toe lijkt alles goed te gaan maar toch voor de zekerheid, wat kun je allemaal doen om deze vastlopers/BSOD's te voorkomen? Hoe groot moet je swapfile zijn? En wat voor shit moet je in je register veranderen, etc misschien? En wat voor programma's te gebruiken voor onderhoud, tweaking, etc... :?

Out of order...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds dat ik win98se (orgineel) heb geinstalleerd, nog maar een keer een vastloper gehad. Voor onderhoud (defrafg, scandisk, register, swap) gebruik ik Norton Utilities 2000. Ik heb btw geen warez, dus dat kan het probleem niet zijn. Ook heb ik geen dingen in de achtergrond meedraaien..

• X1pheR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-11-2025
Je hebt toch behalve Norton Utilities heel wat meer nodig voor het onderhouden van je windows of niet? Ook om alles stabiel en snel te maken/houden heb je toch ook progjes nodig? Welke???? :? :? :?

Out of order...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen andere geinstalleerd omdat de meeste van dat soort progjes juist het tegenovergestelde doen van wat het hoort te doen. :(

Maar als iemand nog wat makkelijke progjes weet graag.

Ik heb namelijk gewoon een reboot cd gebakken, zodat ik eens in de pak weg 3maanden gewoon alles format en naae c zet en dan weer gelijk een stabiel systeem heb. Misschien is goback of zoiets wel wat :?
Pagina: 1