WinXP Setup start niet door

Pagina: 1
Acties:

• Bever
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:23
Ik wil op een pc windows opnieuw installeren.
Als ik boot via de cd-rom van XP Home NL dan krijg ik te zien:

Windows setup
==============

Verder niets en er gebeurt ook niet meer, ook niet als ik een minuut of 5 wacht.
Ik heb al een andere Windows versie gebruikt (XP Pro EN) maar die doet precies hetzelfde. Op internet kan ik niet echt iemand vinden met een soortgelijk probleem.

(1 en/of alle 2 harde schijven loskoppelen heeft ook geen resultaat)

Weet iemand waaraan dit zou kunnen liggen?

[ Voor 7% gewijzigd door Bever op 13-04-2008 17:25 ]

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:30
Zou ik maar es beginnen met het testen van wat hardware, memtest even downloaden en branden naar cd. Wel apart probleem.

Overigens, weet je zeker dat er "Windows setup" staat of moet het "Windows Setup" zijn :D

• Bever
orange.x schreef op zondag 13 april 2008 @ 17:26:
Zou ik maar es beginnen met het testen van wat hardware, memtest even downloaden en branden naar cd. Wel apart probleem.

Overigens, weet je zeker dat er "Windows setup" staat of moet het "Windows Setup" zijn :D
mierenneukert ;)

ik zal eens kijken of wat memtest doet, verder heb ik helaas maar 1 dvd-rom speler erin zitten dus kan niet testen of het daar aan kan liggen.

• Bever
Wat me overigens ook opvalt is dat het lampje van het diskette station gaat branden. Toen ik deze afkoppelde en opnieuw starte bleef het scherm helemaal zwart.

Maar ik ga eerst nog even verder op onderzoek uit.

[ Voor 14% gewijzigd door Bever op 13-04-2008 17:42 ]

• Bever
Even een update...

Ik had het opgegeven en de voeding van de diskette er weer aan gedaan. Opnieuw opgestart om windows weer op te starten, de cd-rom zat er nog in en toen deed de setup het ineens wel goed.

Wat het nu is geweest is mij een raadsel maar probleem opgelost :)