Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug]Zoek in topic via Quicksearch toont ook niet-matches

Pagina: 1
Acties:

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:49

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Topicstarter
Ik zocht in [Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 2 naar alle berichten met het woord Playstation erin, dit deed ik via de quicksearch bovenaan het topic. Normaalgesproken verwacht ik dat hij dan alle berichten met het woord 'Playstation' laat zien en de rest niet. Helaas was dit niet het geval en liet de search ook een stuk of 4-5 berichten zien waar het woord niet in voorkomt, sterker nog, bij 'Matched' links in het scherm onder de icoontjes staat 'Geen matches'. Waarom laat'ie het dan zien? Dat lijkt mij toch helemaal de bedoeling niet van het systeem? Ik wil alleen de berichten zien met dat specifieke woord. Doe ik iets fout? Hoe moet het dan? Hier de URL die werd gegenereerd door de search:
[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 2

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Bevatten de URL's geen PlayStation toevallig?

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-11 00:29

Zerora

Ik Henk 'm!

De search-engine van GoT klopt wel vaker niet. Als je iets zoekt met als query dat je wilt zoeken in alles van ene tijdsperiode x, dan krijg je ook topics en posts van veel en veel ouder te zien.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Glaanie

Glaanie

Topicstarter
Edit: Reactie op elevator:
Krijg nou wat, ja dat klopt :p Hmm, maar waarom zegt'ie dan 'Geen matches'? Dan kan'ie toch de link highlighten?

@Rakkerzero: Helaas gebruik ik de search niet zo vaak, en als ik het gebruik alleen voor simpele searches, dus dat weet ik niet :p

[ Voor 41% gewijzigd door Glaanie op 13-04-2008 17:05 ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Zerora schreef op zondag 13 april 2008 @ 17:02:
De search-engine van GoT klopt wel vaker niet. Als je iets zoekt met als query dat je wilt zoeken in alles van ene tijdsperiode x, dan krijg je ook topics en posts van veel en veel ouder te zien.
ik denk dat ACM best geïnteresseerd is in voorbeelden, loos wat roepen in een totaal ongerelateerd topic gaat natuurlijk niet helpen bij het oplossen van zoiets ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-11 00:29

Zerora

Ik Henk 'm!

moto-moi schreef op zondag 13 april 2008 @ 21:45:
[...]

ik denk dat ACM best geïnteresseerd is in voorbeelden, loos wat roepen in een totaal ongerelateerd topic gaat natuurlijk niet helpen bij het oplossen van zoiets ;)
Ik kan zo niet even een voorbeeld vinden om mijn stelling uit te leggen, want het gebeurd enkel wanneer ik het juist niet nodig heb. Maar volgens mij zijn er al vaker topic geopend over de stelling die ik gaf.

[ Voor 8% gewijzigd door Zerora op 13-04-2008 22:08 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Zerora schreef op zondag 13 april 2008 @ 22:08:
Maar volgens mij zijn er al vaker topic geopend over de stelling die ik gaf.
Volgens mij niet, vandaar dat ik het ook vraag ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Glaanieboy schreef op zondag 13 april 2008 @ 17:03:
Edit: Reactie op elevator:
Krijg nou wat, ja dat klopt :p Hmm, maar waarom zegt'ie dan 'Geen matches'? Dan kan'ie toch de link highlighten?
Dat ligt wat ingewikkelder dan je nu stelt ;)

In ieder geval is het filter onlangs aangepast en neemt geen 'woorden' meer mee die zich binnen tags bevinden. Voor recentere messages zal dat niet meer voor mogen komen dus.

Intentionally left blank

• Glaanie

Glaanie

Topicstarter
crisp schreef op maandag 14 april 2008 @ 00:08:
[...]

Dat ligt wat ingewikkelder dan je nu stelt ;)

In ieder geval is het filter onlangs aangepast en neemt geen 'woorden' meer mee die zich binnen tags bevinden. Voor recentere messages zal dat niet meer voor mogen komen dus.
Met binnen tags moet ik me neem ik aan voorstellen in de trand van [url=http://hier-een-woord-die-niet-gehighlight-wordt.nu] en niet [b]Hier bevindt zich een woord dat niet gehighlight wordt[/b] neem ik aan?

Evengoed bedankt voor de oplossing, hoewel het eigenlijk al was opgelost voordat ik kwam klagen :p

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Nou, het ligt wat ingewikkelder :P

Zoeken in topics is een gewone like-search die geen rekening houdt met content binnen tags, daar moet nog wel een oplossing voor gevonden worden...

Intentionally left blank

• Glaanie

Glaanie

Topicstarter
crisp schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 10:37:
Nou, het ligt wat ingewikkelder :P

Zoeken in topics is een gewone like-search die geen rekening houdt met content binnen tags, daar moet nog wel een oplossing voor gevonden worden...
Haha, nog ingewikkelder, vond het al moeilijk zat! :D :p Na ja, fijn dat er in ieder geval over nagedacht wordt :) Thanks!
Pagina: 1