Toon posts:

TV OUT uitschakelen bij opstarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg me af of het mogelijk was m'n ati x800pro tv-out uit te schakelen tijdens het opstarten van windows. Ik heb o.a mn vidkaart bios al geflashed met de instelling tv-out disabled maar dan doet de tv-out het helemaal niet meer. Ik heb ook al flink rondgezocht op i net maar het mocht niet baten. Ik vind wel veel over het inschakelen tijdens opstarten maar er is niemand die het ding uit wil hebben tijdens windows boot (?!). Ook in de bios hebk niks gevonden.. en tja aan windows ligt het verder niet want vanaf het POST scherm staat de tv-out aan. Zodra ik windows binnenkom gaat de tv-out weer uit en wanneer ik m nodig heb schakel ik m altijd handmatig in.
Iemand? :)

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:04

Reptile209

- gers -

Ik draai je vraag even om: waarom wil je 'm tijdens de boot uit hebben? Misschien dat dat doel ook op een andere (makkelijkere) manier te bereiken is.

Zo scherp als een voetbal!

Verwijderd

Topicstarter
Als er iemand tv aant kijken is en ik kom thuis en doe m'n pc aan dan springt de tv naar t videokanaal en dus tv-out en dat word als irritant ervaren, ik heb dus ook geen zin om telkens dat kabeltje in en uit te pluggen. M.a.w ik wil die tv-out alleen aan hebben wanneer ik daar om vraag dmv van mn sneltoetsen :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2008 16:04 ]

• Elledan
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-11-2013
Je kan er toch gewoon een schakelaar tussen zetten? :) Ik heb m'n computer (wel, _een_ computer ;) ) via een SCART stekker op de TV aangesloten via een SCART splitter die een knop per ingang heeft.

www.mayaposch.com