Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258581

Topicstarter
Eerder heb ik op dit forum een topic aangemaakt waarin vroeg naar een oplossing voor het feit dat ik via een DVI-HDMI kabel geen PC-beeld kreeg op mijn plasma tv. Tot op heden is dit nog steeds niet gelukt, ook geen idee waarom niet.

Een ander probleem dat zich nu heeft aangedient is dat ik nu geen helemaal geen beeld meer krijg via mij HDMI-ingangen. Ik had om de DVI-HDMI kabel aan te sluiten mijn reeds aangesloten DVD-recorder (ook Panasonic) even losgekoppelt. Toen ik moedeloos werd van het aansluiten en de kabel weer opgedoekt had, sloot ik op normale wijze de HDMI-kabel van mijn recorder naar plasma weer aan en nu krijg ik totaal geen beeld meer.

Als ik de recorder inschakel springt de tv wel over naar HDMI1 maar het beeld blijft zwart. Ik heb alles al losgekoppeld en weer aangesloten, zelfs de plasma al terug gezet op fabrieksinstelling.

Kan het zijn dat de koppeling met mijn computer de HDMI-poort fataal is geworden? Heeft iemand een suggestie hoe ik weer via HDMI beeld kan krijgen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-05 21:37

eisbaer

Zie signature

Klint misschien als een open deur maar zit de kabel aan de dvd recorder kant nog wel goed vast.

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258581

Topicstarter
Ja, die zit goed vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17:31
Ik heb dit zelfde probleem. Eerst heb ik met een PC geprobeerd om beeld te krijgen, dit werkte niet.
Echter nu geeft mijn TVIX ook geen beeld meer via HDMI.
De tv is een Panasonic 37PV70

Ben bang dat de HDMI ingangen stuk zijn?

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaag
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-05 13:44

vlaag

*diepe zucht*

Hetzelfde hier, geen beeld meer.

Is onder garantie gerepareerd. Met advies om de kabel alleen aan te sluiten als beide apparaten uit staan, zowel tv als pc.

planten?! goede vrienden zijn het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80466

Anoniem: 258581 schreef op zondag 13 april 2008 @ 14:21:
Eerder heb ik op dit forum een topic aangemaakt waarin vroeg naar een oplossing voor het feit dat ik via een DVI-HDMI kabel geen PC-beeld kreeg op mijn plasma tv. Tot op heden is dit nog steeds niet gelukt, ook geen idee waarom niet.
Dit ligt mogelijk aan de instellingen op je PC.
Wat voor kaart gebruikt je en stel je het scherm in als onafhankelijk of kloon van je scherm en als tweede standaard display of herkent als Panasonic TV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaag
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-05 13:44

vlaag

*diepe zucht*

Ik krijg met m'n grafische kaart sinds kort rode strepen/ruis te zien. En alleen maar tot windows gaat booten, lijkt alsof ie hogere resoluties niet aankan. Ook wel logisch als er storing op de lijn zit.

Echter met een andere grafische kaart is het plots opgelost? Kan een grafische kaart het niet 'trekken' ? normaal LCD scherm werkt ie wel op

planten?! goede vrienden zijn het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 352856

ik heb ook geen beeld meer via mijn hdmi van mijn 42 inch plasma van panasonic de th-42px80ea.

heb geen beeld meer via de laptop op hdmi de playstation 3 doet niks en mijn dvd recorder ook panasonic ook niet alles werkt verder nog wel via de scart maarja dan is het lang zo mooi niet.

ik heb de zaak gebeld waar ik hem weg heb en ze komen om hem te repareren of ik krijg een nieuwe ik heb nog 4 jaar garantie dus ja ze moetn wel he.

ik zal nog even laten weten hoe het verder afgelopen is.

groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 346048

Klinkt als het veel voorkomende ''handshake probleem'' zoek maar eens op Google.

Software versie Q5492-0.26.72.0 bracht voor mijn Philips de oplossing. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squadracorse
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 09-10-2024
Dit is een hele oude thread maar ik wil het graag weer oppakken. Ik heb de plasma Panasonic
tx-p50g20es en heb vanmiddag de Chromecast Ultra (de "oudere" zwarte uitvoering) geïnstalleerd op HDMI-4 (zijkant) maar ik krijg geen beeld van het streamen van mijn telefoon.

De verbinding is gecontroleerd, Google Home, Cast for Chromecast en Cast TV geven alle drie aan dat ze verbinding hebben.

Ik ben een stream begonnen van Videoland maar ook een video opgenomen met mijn S22 Ultra, niets wordt weergegeven en beeld blijft zwart.

Iemand nog opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
@Squadracorse Je had prima een nieuw topic mogen maken. Jouw probleem heeft niet zoveel te maken met het origine probleem.

Heb je ook de andere HDMI ingangen geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squadracorse
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 09-10-2024
sypie schreef op maandag 6 november 2023 @ 20:11:
@Squadracorse Je had prima een nieuw topic mogen maken. Jouw probleem heeft niet zoveel te maken met het origine probleem.

Heb je ook de andere HDMI ingangen geprobeerd?
Nee nog niet maar ik las "zwart beeld via HDMI dus vandaar. Maar ik vermoed dat ik al iets meer weet. De Chromecast die ik gevonden heb is TYPE 1 van 2013. De doos die ik heb gevonden waar die in zat was van een Ultra en is groter en rond en ergens vaag in mijn herinnering heb ik destijds de Ultra gekocht omdat TYPE 1 niet meer ondersteund werd/wordt.

Ik ga even verder rechercheren maar ik denk dat het handiger is als ik een nieuwe ga kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Het overnemen van andermans topics is niet de bedoeling. Het gaat bij deze dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.