Ik heb een TreeView waar ik aan de meeste nodes programmatisch een ContextMenu heb gehangen. De inhoud daarvan hangt af van het nodetype.
Dit werkt prima. Behálve dat de shortcut keys die ik meegegeven heb in het ContextMenu niet werken. Als ik één van de verschillende ContextMenu's aan de TreeView zelf hang, doen de shortcut keys het wel - je zou dus zeggen dat het niet in de definitie van het ContextMenu zit.
Waar kan dit aan liggen? De TreeView zelf heeft geen ContextMenu dat zou kunnen "overrulen" o.i.d.
Alvast bedankt!
[edit]
Oh ja, nog iets estethisch
Weet iemand hoe ik programmatisch een gradient in het linkergedeelte van het ContextMenu plaats? Als je bijv. in VS.NET 2008 met de rechtermuisknop op de Solution Explorer klikt, heeft de linkerkant een lichtblauw -> blauw gradient. Dat wil ik ook
Dit werkt prima. Behálve dat de shortcut keys die ik meegegeven heb in het ContextMenu niet werken. Als ik één van de verschillende ContextMenu's aan de TreeView zelf hang, doen de shortcut keys het wel - je zou dus zeggen dat het niet in de definitie van het ContextMenu zit.
Waar kan dit aan liggen? De TreeView zelf heeft geen ContextMenu dat zou kunnen "overrulen" o.i.d.
Alvast bedankt!
[edit]
Oh ja, nog iets estethisch
[ Voor 30% gewijzigd door Knakker op 13-04-2008 14:05 ]
Geef mij maar een Warsteiner.