Koeler voor Asus Rampage Formula x48

Pagina: 1
Acties:

• Ruud55
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-07-2021
De Rampage Formula x48 heeft op het moederbord voor de koeler in de breedte niet al te veel ruimte kwam ik achter toen ik de Intel stock koeler bevestigde (van E8500). Een van tevoren gekochte koeler van Nexus voor stilte in combinatie met goede koelprestaties paste helaas dan ook niet (strop). Heb Asus benaderd maar die blijven beetje vaag ook omdat ze bord nog niet in handen hadden gehad zei men. Men adviseerde de Triton of Silent Knight, alle modellen zouden passen. Heb naar wat plaatjes zitten turen en in gedachten zitten meten maar zekerheid heb ik nog niet welke goed zou passen. Ook bij andere koelers heb ik gekeken bijvoorbeeld van Scythe. Wie heeft de Rampage Formula, het model met x48 chipset, al in bezit met een goede passende koeler, die koelprestaties combineert met stilte. En welke warmte heeft de koeler, mijn Intel stock zit nu in idle boven de vijftig en met stress zit die zo boven de zestig dus dan wordt overklokken lastig. Wie o wie heeft een koele tip? _/-\o_

• Falconey
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:16
Een Thermalright Ultra-120 extreme past op dit moederbord, je moet er dan zelf een 120mm fan op zetten. Op xtremesystems had iemand een Scythe Infinity erop.

Dit had je zelf ook wel kunnen vinden via google.

• Ruud55
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-07-2021
Falconey schreef op zondag 13 april 2008 @ 12:28:
Een Thermalright Ultra-120 extreme past op dit moederbord, je moet er dan zelf een 120mm fan op zetten. Op xtremesystems had iemand een Scythe Infinity erop.

Dit had je zelf ook wel kunnen vinden via google.
Je hebt helemaal gelijk en heb een Thermalright besteld, vannacht er blijkbaar overheen gekeken met een slaperig gezicht. :O