Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Afspeel probleem met TVIX 6500

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hello,

Ik heb een probleem wat ik niet helemaal snap... Het grootste deel van de bestanden die ik door de TVIX wil laten afspelen gaan goed... Alleen bij sommige gaat het mis.
Ik heb een 3-tal HD (1080p) bestanden van die wel video spelen ( codec x264@2-pass ), maar ik heb daarbij geen audio.
Audio is: English DDPlus5.1 640Kbps
Ik heb m'n TVIX gekoppeld aan mijn versterker met een optische kabel.

Een ander HD bestand met audio English DTS 5.1 768 kbs doet het wel goed.

Ook heb ik een aantal 720p bestanden die hij niet herkent. Ik krijg de melding dat hij de codec niet ondersteunt (mkv).
Iemand een idee?
Thx!

• Freelancer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-09-2023
Bij mij heeft ie tot nu toe nog alles afgespeeld.

wel heb ik eens hetzelfde probleem als jouw gehad ,..
Dit kon ik volgens mij verhelpen om in de settings de keuze van dts naar optie analoog te zetten ..

verder is het een top apparaat ,.. echter ik zou geen interne hd nemen. .
een externe hd of nas aansluiting werkt stukken handiger.
wel schijn je dan voor koelproblemen tegen te gaan een dummie schijf te plaatsen..

[ Voor 12% gewijzigd door Freelancer op 07-05-2008 12:25 ]

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-11 13:08

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik weet dat dit een oud topic is, maar aangezien er verder niets te vinden is, zou ik na alle firmware updates jullie mening willen weten van dit apparaat.

Het ziet eruit als de ultieme media center, zeker wanneer er ook nog een HDD in geplaatst wordt. Dan kan je hem ook gemakkelijk overal naar toe nemen.

Weten jullie misschien ook of dit apparaat direct voorzien kan worden van digitenne? want ik weet dat het wel mogelijk is bepaalde digitale hd tuners voor de VS erin te plaatsen en dit apparaat dan ook als recorder kan werken.