[iPod touch] E-mail notificaties

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abuiks
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-01-2022
Hoi,

Is het mogelijk om een mail alert in te stellen bij de ipod Touch?

Dus er komt een nieuwe mail binnen van een bepaalde afzender en dan klinkt er een signaal.

Vast bedankt voor reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is dit nog niet mogelijk op de iPod Touch of de iPhone. In Juni komt de 2.0 firmware uit die push email ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 april 2008 @ 12:22:
Volgens mij is dit nog niet mogelijk op de iPod Touch of de iPhone. In Juni komt de 2.0 firmware uit die push email ondersteunt.
Wat heeft Push mail in hemelsnaam te maken met e-mail notificaties?

E-mail notificaties zijn aan en uit te zetten via Settings -> Sounds -> New Mail (ON/OFF slider). De geluiden van nieuwe mail zijn stock niet te veranderen volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 10:18:
[...]

E-mail notificaties zijn aan en uit te zetten via Settings -> Sounds -> New Mail (ON/OFF slider). De geluiden van nieuwe mail zijn stock niet te veranderen volgens mij
Er is wel een manier om het geluid te veranderen, door via SSH naar je iphone/ipod te connecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dacht dat het op de iPod Touch nog niet mogelijk was om je mailtjes live binnen te krijgen zoals bij een sms, maar dat je alleen je email kon checken door de mail applicatie te openen en de nieuwe mailtjes binnen te halen. Zit blijkbaar fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 10:21:
[...]

Er is wel een manier om het geluid te veranderen, door via SSH naar je iphone/ipod te connecten
Kan, maar das niet stock ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 10:44:
[...]

Dacht dat het op de iPod Touch nog niet mogelijk was om je mailtjes live binnen te krijgen zoals bij een sms, maar dat je alleen je email kon checken door de mail applicatie te openen en de nieuwe mailtjes binnen te halen. Zit blijkbaar fout.
Dat klopt, maar de vraag van de TS gaat over mail notificatie, niet over push mail.

Trouwens kan je wel via Settings -> Mail, Autocheck inschakelen (en bijv om de kwartier laten checken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-10 15:51

World Citizen

FreeReef.nl

[...]
Ik weet niet waar jij deze optie vind, maar ik heb hem niet......

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is dat het verschil tussen de gekochte versie van Mail via iTunes of de gedownloade versie van Mail via de Installer. Of het verschil tussen iPhone en iPod Touch.

Daarnaast heeft de iPod Touch natuurlijk geen ingebouwde speakers en trilfunctie. En kan die alleen van die piepjes geven. Lijkt me ook niet echt een duidelijke notificatie.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2008 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:11
Ik heb een niet-gejailbreakte iPod touch, maar ik heb ook die menu optie niet. Dus het lijkt me eerder een verschil tussen de iPhone en iPod touch. Dat is op zich ook wel logisch, gezien de verschillen die in de vorige post al worden aangehaald :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-10 15:38

Thermometer

Whoop Whoop!

Als ik muziek op mijn 8gb iPod touch aan het luisteren ben, dimt de muziek ineens, en hoor ik een deuntje, tudun :P en dan heb ik een nieuwe mail. Ik heb de optie Instellingen->Mail->Haal op, op elk kwartier staan.

Dus bij mijn iPod krijg ik wel een deuntje, maar dat is met de oordopjes in. Dus geen deuntje van de iPod zelf.

EDIT: En oja, hij is wel gejailbreakt, maar het is wel de standaard mail applicatie van januari, betaald en al.

[ Voor 14% gewijzigd door Thermometer op 15-04-2008 19:36 ]

Pagina: 1