Macconner! | speed 733@1007 :)
Verwijderd
Hehe wousje..
Zeker goed afgeplakt. Frijze randjes op je beeldbuiz lijkt mij niet zo fijn
Leuke apparatuur heb je daar staan...
Maar waar heb je die monitor mee geverfd dan? Ziet er zeer fraai uit.
Maar is t van dichtbij ook nog mooi?
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Ik heb de monitor uit elkaar gehaaltOp zondag 18 februari 2001 01:37 schreef T0m44T het volgende:
Hehe wousje..
Thnx!... ben er blij mee.. en de paint job, gedaan met een Spuitbus bij de bricorama vandaanOp zondag 18 februari 2001 01:37 schreef LiquidSilver het volgende:
Leuke apparatuur heb je daar staan...
De natuur en de mensen die er overheen lopenOp zondag 18 februari 2001 01:57 schreef jans het volgende:
ow shit. En wie maakt de tegels weer schoon ????
Verwijderd
Is dat je zus : Terpetiëne ??
Of bedoel je terpentine ?
Anyway het zal je vader wel weer zijn die met veel gegrom en gevloek de hogedrukspuit moet hanteren.
Anyway het zal je vader wel weer zijn die met veel gegrom en gevloek de hogedrukspuit moet hanteren.
Het is ín m'n eigen 'tuin'.. dus tja.. zal ut zelf moeten doenOp zondag 18 februari 2001 02:07 schreef jans het volgende:
Is dat je zus : Terpetiëne ??
Denk niet at het werk... maarre.. na de ervaringen van de monitor gaat ik de desktop van m'n vriendin ook spuiten.. en misschien wel m'n CMMetje...Op zondag 18 februari 2001 02:24 schreef jans het volgende:
Hmm is ook een optie.
Tuin plat branden
Verwijderd
Ow ? Krijgen we daar ook foto's van ?Op zondag 18 februari 2001 02:39 schreef Macconner het volgende:
[..]
gaat ik de desktop van m'n vriendin ook spuiten.. en misschien wel m'n CMMetje...
En wat is cmm ?? Is dat ook pervers ???
dubbel
CM = CoppermineOp zondag 18 februari 2001 02:55 schreef jans het volgende:
[..]
Ow ? Krijgen we daar ook foto's van ?
En wat is cmm ?? Is dat ook pervers ???
dubbel
Wat is het merk van die verf?! Ik vind dit echt mega vet.. Heb je monitor nog voorbehandeld met iets!?!?
Verwijderd
Ziet er idd _mooi_ uit ja. Ook zie ik nog 2 andere monitoren staan, zijn die ook nog aan de beurt??
Monitor is NIET voorbehandeld... Wel eerst schoongemaakt, (stof enzo eraf) en toen Spuiten heen met een bussie bij de Bricorama vandaanOp zondag 18 februari 2001 09:53 schreef PsychoG het volgende:
Wat is het merk van die verf?! Ik vind dit echt mega vet.. Heb je monitor nog voorbehandeld met iets!?!?
Die IIYama waarschijnlijk (zeker) niet!.. die CompraQ monitor en systeem kast gaan ook onder de spuitbus .. wanneer.. geen idee.. komt wel.Op zondag 18 februari 2001 10:08 schreef Leon_suurmond het volgende:
Ziet er idd _mooi_ uit ja. Ook zie ik nog 2 andere monitoren staan, zijn die ook nog aan de beurt??
Pagina: 1