Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[ASP] Het ideal gebeuren laten werken

Pagina: 1
Acties:

• semicon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08 14:04
Hallo,

Ik zit al weken met het probleem dat ik met iDeal geen bevestiging na betaling voor elkaar kan krijgen. Op hun handleidingen in het beheerderspaneel van de i-kassa staan leuke verhalen maar nergens iets dat mij opweg helpt HOE ik die bevestiging dan kan krijgen. Als ik het goed lees is het gewoon mogelijk (en dat lijkt mij ook logisch) dat hij POST gegevens met een hash verzend naar mij zodat ik zeker weet dat de betaling afgerond is en dat hij van rabobank komt (door de hash met geheime wachtwoord).

Het probleem is, ik krijg op geen mogelijkheid gegevens terug. Ik snap er HELEmaal niks van, en heb nog nooit met een webapplicatie zo'n probleem gehad dat ik er nog steeds niet uit ben! Dit is ongelovelijk frustrerend, ik heb al contact opgenomen met een ander bedrijf die ook websites maakt die enabled zijn met de internet betaal functie, maar dat mocht ook niet helpen, ondanks dat de kosten betaald zouden worden als er iets geschreven moest worden.

Eigenlijk zoek ik nu een mogelijkheid wat ik nog kan doen, ik weet het namelijk ECHT niet meer nu. Ik vind het ook lastig, aangezien het zo'n gevoelige gegevens zijn zeg je ook niet tegen iemand op een forum van "hey kijk jij anders even op die i-kassa beheerderspaneel, hier heb je al mijn gegevens" -_- ...

Dus als iemand tips heeft, of een supportsite, want zo'n rabobank ticket is echt helemaal niks en ik heb tot op heden nog geen speciaal forum gevonden of uitgebreidde TECHnische handleiding (dus met code samples en duidelijke taal).

Gr, Angelo

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:42

beany

Meeheheheheh

Misschien contact opnemen met de leverancier van iDeal ??

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• vogeltje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 19:30
Vergeet niet dat het afhankelijk is van de vorm (Internetkassa only e.d.) van iDeal die je hebt afgenomen bij de bank, of er wel of niet een POST-actie wordt uitgevoerd.

binnenkort een hele dikke casemod :P

• KopjeThee
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Jullie hebben niet toevallig alleen het lite pakket?