Macheist software bundel

Pagina: 1
Acties:

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-02 22:01

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Topicstarter
Een nieuwe release van de macheist bundle is vanaf vandaag te koop. Deze keer is het een soort "best off" bundle en daarmee waarschijnlijk minder interessant voor mensen die de vorige bundels al hebben. Ik heb echter pas sinds kort een Mac en nog niks van de 12 programma's die bijelkaar slechts $50 kosten. Zeker met de lage dollar koers is dit erg interssant
Macheist has launched their latest application bundle. The 12 application bundle is somewhat of a "best of" bundle incorporating many applications featured in previous bundles. The bundle will be boxed and sold at retail stores over the next year, but for a limited time is available online.

The bundle is now available and the Mac OS X applications (valued at $286.55 separately) include:

Awaken - alarm clock and sleep timer, works with iTunes
Cha-Ching - money management software
CoverSutra - iTunes controller
DEVONthink Personal - database for all your digital files
iClip - multiple clipboard & scrapbook
Overflow - application and document launcher
Wallet - store and organize your passwords, serial numbers, credit cards and more
Writeroom - full-screen writing environment
XSlimmer - shrink the size of applications
Enigmo, Bugdom 2, Nanosaur 2 - games from Pangea
Er is ook korting voor meerdere pakketen tegelijk zoals vorige keren.

1 bundel $49
2 bundels $78 (25% discount)
3 bundels $98 (33% discount)

Ik zou graag met twee anderen de bundel kopen met wat extra korting. Mail mij op david@arntzenius.nl

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:49

Osxy

Holy crap on a cracker

Deze bundel is zeker de moeite waard, ware het niet dat ik de vorige bundel al heb.

Jammer dat er zoveel dingen inzitten uit de laatste bundel :(

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-12-2025
Ik heb de vorige bundel gekocht, maar ik gebruik ondertussen nog maar een paar van de programma's echt. Vind het ook wel jammer dat deze bundel 3 games bevat. Die beschouw ik echt als opvulling, aangezien ik me niet kan voorstellen dat iemand die echt voor langere tijd gaat spelen. Is voor mij meer iets wat ik even zou proberen en dan weer weg gooi... Deze bundel laat ik in elk geval lekker schieten, of ze moeten nog met hele goede toevoegingen komen...

• Genya
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-10-2022

Genya

Ad Infinitum

Vindt niemand Overflow wat overbodig sinds stacks? Ik gebruik het iig niet meer.

MacBookLast.fmfacebook

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:16
Heb de vorige bundel ook al. Dus deze laat ik maar aan me voorbij gaan.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik heb hier ook niet zo veel aan na de Mac Update promo en de Mac Heist promo van vorige keer.

• MarkvE
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-01-2025
Met deze MacHeist maken ze je weer lekker met een versie van Cha-Ching (2.0) die nog niet uit is (gezien de screenshots). Sinds de vorige MacHeist wacht men hier al op, maar voor als nog is er geen nieuws over een eventuele release.

Vormkracht10

• Sephone
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-07-2023
Ik heb de vorige bundel gekocht. Vond deze toch veel aantrekkelijker dan deze (natuurlijk eigen mening). Ik laat deze dus even schieten.
Ook vind het ik het een beetje raar dat er 3 programma's in zitten die ook in de vorige bundel zaten.

 MacBook Pro Retine 15" 2,3 Ghz 16GB - iPad mini 16GB WiFi - iPhone 5 - Apple TV 2 - Airports

• basvdijk1647
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05-01 10:20

basvdijk1647

aka Osiris

Ik laat hem ook voorbij gaan vind er te weinig nieuws cq. nuttigs bij zitten. Wat me ook opvalt is dat het "charity" aspect weg is bij deze heist.

Ontwikkelaar van de Drammer whisky app voor Android en iOS / arduino-lessen.nl / blender-lessen.nl

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Dat viel mij inderdaad ook op!

• lhoBas
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Sterker nog, het hele "heist" aspect is weg, geen zoekwerk, decrypt werk etc meer, je kunt nu meteen "een bundel" kopen. Vind het een beetje jammer dat ze het zo doen. Vroeger was het toch een stuk beter ingepakt, en was het meedoen daardoor ook leuker.

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
lh-Online.nl schreef op zondag 13 april 2008 @ 16:32:
Sterker nog, het hele "heist" aspect is weg, geen zoekwerk, decrypt werk etc meer, je kunt nu meteen "een bundel" kopen. Vind het een beetje jammer dat ze het zo doen. Vroeger was het toch een stuk beter ingepakt, en was het meedoen daardoor ook leuker.
Er komt gewoon weer een nieuwe MacHeist aan het eind van het jaar, dit is gewoon tussendoor om nog meer indie-software te verkopen.

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:49

Osxy

Holy crap on a cracker

basvdijk1647 schreef op zondag 13 april 2008 @ 15:49:
Ik laat hem ook voorbij gaan vind er te weinig nieuws cq. nuttigs bij zitten. Wat me ook opvalt is dat het "charity" aspect weg is bij deze heist.
Niet weg, alleen niet vermeld:
Good day agents,

It's been a while since we last made contact, but as usual, we are up to no good. We've been stirring things up with the MacHeist Retail Bundle - a collection of 12 top mac apps from our previous offerings, designed to appeal to all Mac users out there, and especially those who have not already heard about MacHeist.

Perhaps more importantly, we are once again donating 25% of proceeds to a group of great charities. We think the Retail Bundle could push our total donations to over a million dollars.

We need your help to spread the word!

As an already registered member, we know you may own a lot of these apps, so in an effort to keep you interested, and involved in the world of Mac software, we've been hard at work putting together a truly awesome referral program. It's time to call up those old friends... because this time around, we will be unveiling multiple tiers of software prizes, each crammed with several options. Take your pick, and have fun as always,

- The MacHeist Directorate

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

• lhoBas
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Kreeg het mailtje net ook, meer iets tussendoor dus. Mooi, op naar de volgende echte heist dan (voor mij iig).

• hbokh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-01 12:12

hbokh

Unox: the worst OS!

Volgens mij is dit bijna oude wijn in nieuwe zakken...
Ik had bij de eerste heist o.a. dat Cha-ching ook al. Niet dat die nog up to date is.
En zo geldt het voor veel van deze applicaties.
Wedden dat de helft na ongeveer een half jaar een betaalde update heeft?!

This is my sick nature.

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Deze bundel is echt gericht op nieuwe klanten idd, kopers van de vorige edities zullen wel wat dubble hebben. Wat ik veel interessanter vind is de MUpromo bundel die volgens wat forumposts (1, 2, 3) komende week zal starten:

Sound Studio,
Parallels,
Hazel,
Leap,
StoryMill,
BannerZest,
Typinator,
MenuCalendarClock,
Art Text,
DVDRemaster Pro

Schijnbaar aangekondigd via een advertentie in MacLife; $65,- Dat zou wel een heel goede deal zijn.

Zoef

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Als iemand nog het pakketje nodig hebt behalve CoverSutra, wil ik die wel!! De rest hoef ik niet/heb ik al.

[ Voor 16% gewijzigd door Executor16 op 20-12-2013 04:00 ]

Pagina: 1