Hoezee ! ik heb vandaag met nieuwe Airport Express N meegenomen ! thuis aangekomen dacht ik van "nou ff aansluiten dan maar!" echter nadat ik alles had ingesteld, de APE opnieuw opgestart was kreeg ik een foutmelding bij het aanmelden bij het draadloze netwerk namelijk de volgende:

terwijl ik hem goed heb gesteld, zie het volgende screenie

hier zie je dus dat ik alles juist heb ingesteld(wachtwoord is echt correct)
Nu komt het gekke als ik dan kies voor WPA2 - personal en dan het wachtwoord invoer dan gaat het goed (
).

de machine waarop dit gedaan is: MBP 15" 2,4/4GB/OSX 10.5 & PB 12" 1Ghz/1,25GB/OSX 10.5. (ligt dus niet aan de machine) daarna heb ik het op de iBook van me zusje (met OSX 10.4) de stappen herhaalt, en dan ook gekozen voor "WEP" beveiliging, hier gaat het WEL goed.
Heeft iemand hier al een beetje ervaring mee(hoe nieuw het product ook is:P)
Als je het mij vraagt lijkt het me eigenlijk een bug(je) van OSX 10.5, hoe gek dit ook mocht klinken !

terwijl ik hem goed heb gesteld, zie het volgende screenie

hier zie je dus dat ik alles juist heb ingesteld(wachtwoord is echt correct)
Nu komt het gekke als ik dan kies voor WPA2 - personal en dan het wachtwoord invoer dan gaat het goed (

de machine waarop dit gedaan is: MBP 15" 2,4/4GB/OSX 10.5 & PB 12" 1Ghz/1,25GB/OSX 10.5. (ligt dus niet aan de machine) daarna heb ik het op de iBook van me zusje (met OSX 10.4) de stappen herhaalt, en dan ook gekozen voor "WEP" beveiliging, hier gaat het WEL goed.
Heeft iemand hier al een beetje ervaring mee(hoe nieuw het product ook is:P)
Als je het mij vraagt lijkt het me eigenlijk een bug(je) van OSX 10.5, hoe gek dit ook mocht klinken !