Hier is het probleem. Ik heb een PS3, maar mijn versterker heeft geen optische ingang. Ik heb inmiddels meerdere optisch-naar-coaxiaal converters uitgeprobeerd, maar geen enkele weet een 5.1 signaal door te geven. Ik krijg in alle gevallen er alleen een stereogeluid uit. Iets wat overigens niet werd aangegeven bij de specificaties van de converters.
Weet iemand een converter die dit wel kan, het omzetten van een dolby 5.1 of zelfs een DTS-signaal van optisch naar coaxiaal? Of weet iemand een andere oplossing voor dit probleem (behalve het kopen van een nieuwe 5.1 versterker dan)?
Ja, ik ben me ervan bewust dat er meerdere relevante topics bestaan, maar in geen van die topics kan ik een bevredigend antwoord vinden. Vandaar dat ik het op deze manier stel.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Weet iemand een converter die dit wel kan, het omzetten van een dolby 5.1 of zelfs een DTS-signaal van optisch naar coaxiaal? Of weet iemand een andere oplossing voor dit probleem (behalve het kopen van een nieuwe 5.1 versterker dan)?
Ja, ik ben me ervan bewust dat er meerdere relevante topics bestaan, maar in geen van die topics kan ik een bevredigend antwoord vinden. Vandaar dat ik het op deze manier stel.
Alvast bedankt voor het meedenken.