LCD TV op pc werkt opeens niet meer

Pagina: 1
Acties:

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-05 17:43
Ik heb al een tijdje mijn LG LCD TV aangesloten op mijn PC (geforce 8800gts) via DVI-->HDMI kabel.
Het heeft ook altijd gewerkt, totdat ik een keer de kabels heb losgehaald. Toen weer aangesloten maar nu pakt hij het beeld op de TV niet meer. Als ik de kabel eruit trek en opnieuw erin doe, hoor je wel dat windows geluidje dat hij iets detecteert. En als ik bij nvidia control panel ga scannen dan vindt hij ook LG TV.

Maar hij blijft zeggen: GEEN SIGNAAL. Wat zie ik nou opeens over het hoofd 8)7

Ik moest net al opstarten in veilige modus omdat mijn normale monitor opeens ook geen beeld meer kreeg (samsung syncmaster). Ging hele tijd linksboven van ANALOOG naar DIGITAAL maar vond niks.

:/

Facts don't care about your feelings

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-05 21:49
Bij de nVidia Contral Panel, heb je daar dan ook wel je LG TV geselecteerd :P ?

• YoshiBignose
Alex3305 schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 21:31:
Bij de nVidia Contral Panel, heb je daar dan ook wel je LG TV geselecteerd :P ?
Waar zie je me voor aan. Ik heb alle geprobeerd... Hij staat gewoon aan met DUAL VIEW en ik kan het signaal en HD-formaat aanpassen (1080p, 720p etc.) maar er komt gewoonweg geen beeld. Ik heb hem op de TV ook op goeie HDMI kanaal staan.

Wat kan dit nou zijn 8)7

• Tr1cKy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-03 20:20
Ook geprobeerd om helemaal het stroom van je tv af te halen, dan de kabel opnieuw aan sluiten van tv naar pc en dan de tv weer aan?

• YoshiBignose
Tr1cKy schreef op zondag 13 april 2008 @ 11:00:
Ook geprobeerd om helemaal het stroom van je tv af te halen, dan de kabel opnieuw aan sluiten van tv naar pc en dan de tv weer aan?
Net geprobeerd en helpt ook niet. Heb net nvidia drivers opnieuw geinstalleerd en helpt ook niet. Wat ook vreemd is, is als ik de DVI stekker van mijn normale monitor eruit haal en weer erin doe, dan krijg ik geen beeld meer. Hij blijft zoeken van analoog naar digitaal en blijft dan knipperen. Ik moet dan de pc restarten om weer beeld te krijgen. 8)7

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Kan je die HDMI ingang van je tv uittesten dmv een ander apparaat of pc ?

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• YoshiBignose
freak1982 schreef op zondag 13 april 2008 @ 12:59:
Kan je die HDMI ingang van je tv uittesten dmv een ander apparaat of pc ?
Als ik mijn DVD speler er op aansluit werkt het perfect.

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Kan je dan eventueel de DVI uitgang testen van je videokaart? Heb je de kabels verwisseld toen de pc aan stond? Die digitale in/uit-gangen zijn namelijk heel erg gevoelig voor statische elektriciteit. Mogelijk is het defect ontstaan op deze manier

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-05 08:52

mace

Sapere Aude

En als je nou eens opnieuw opstart met je TV er in?

• Paul1994
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-04 09:38
Zitten de kabels wel in de goede volgorde :P?
Pagina: 1