Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[FLASH] html in flash site

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben al even aan het zoeken, maar ik kan niet direct een antwoord vinden. Het gaat om het volgende: Ik ben bezig met een website op te zetten in flash, hierin ga ik een portfolio gedeelte maken dat door de gebruiker eenvoudig aan te passen moet zijn. Aangezien de gebruiker kennis heeft van html, was het mijn idee om de portfolio pagina's gewoon in html op te maken en vervolgens in te laden in flash.

Maar...dit lukt me tot dusver nog niet goed! Ik heb nu een textarea gemaakt dat gebruik maakt van html, maar blijkbaar kent hij dan niet alle html codes want als ik een tabel opmaak leest hij die niet in...heeft iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

Ik heb overigens ook al de optie geprobeerd om de html pagina in een div te laten zweven boven de flash animatie, maar dan is hij op heel de website zichtbaar en niet alleen op het portfolio gedeelte. Geen succes dus.

Welke flash-expert kan deze flash-beginner :+ helpen?

• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

Flash ondersteunt volgens mij maar heel weinig html. Een paar opmaak tags (b,u,i), anchors en images en dat was het wel zo'n beetje.

Ik zou voor de content management gewoon een aparte pagina maken, zonder flash.

TabCinema : NiftySplit