Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hej,

Ik heb sinds kort een mobiel SE W200i (orange) Maar als ik een voice mail bericht wil luisteren moet ik eerst zelf wat inspreken. Daar heb ik helemaal geen trek in, en vind dat standaart bericht wel best.
Dus mijn vraag: Kan ik ook gewoon niets inspreken? Het menutje laat mij het maar niet doen.

Groetjes

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-11 22:08

jurma

simply connecting...

Heb je al naar de klantenservice gebeld? Dit moet namelijk wel kunnen om niks in te spreken. Bij mij (T-Mobile) was dit iets van een optie bij de klantenservice.

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

Verwijderd

Topicstarter
Ga ik nu even doen!

Verwijderd

Topicstarter
Heeft niet geholpen, ik heb de voicemail nu maar helemaal uitgezet :p

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat had Orange dan te melden? * pven is nieuwsgierig :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:37

sanzut

It's always christmas time

is wel mogelijk, eerst gewoon iets inspreken, en dan bij instellingen veranderen kiezen voor 'standaard boodschap'

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

sanzut schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 19:20:
is wel mogelijk, eerst gewoon iets inspreken, en dan bij instellingen veranderen kiezen voor 'standaard boodschap'
Dus niet, die optie krijg ik niet in het Voicemail menu van 1233.

Wil graag zelfde als TS, ook met Orange (+ TyTn II)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

kickje

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Anyone?

Oscar Wilde

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Is 't zo'n moeilijke vraag :P

Oscar Wilde

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Dat niet, echter willen we niet dat je dit topic elke dag een onnodige schop gaat geven puur omdat jou vraag nog niet beantwoord is. :)

En even antwoord op de vraag, nee hier kan je zelf niet omheen. Misschien dat je de klantenservice kan bellen en dat zei er wat mee kunnen, echter zelf kun je er niet omheen :)

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

TS z'n vraag (zelfde als mij) is dus ook nog niet beantwoord. Dus kick lijkt me wel "rechtvaardig"...
Daarbij heeft TS al klantenservice geprobeerd en daar ik óók Orange heb.....

[ Voor 9% gewijzigd door Raven op 17-04-2008 00:19 ]

Oscar Wilde

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Raven schreef op donderdag 17 april 2008 @ 00:18:
TS z'n vraag (zelfde als mij) is dus ook nog niet beantwoord. Dus kick lijkt me wel "rechtvaardig"...
Daarbij heeft TS al klantenservice geprobeerd en daar ik óók Orange heb.....
Een kick is niet gerechtvaardigd puur omdat je vraag onbeantwoord blijft. Dat is gewoon geduld hebben. Het mogen duidelijk zijn: we willen niet dat je nogmaals het topic kickt :)
Pagina: 1