geen herstel na pe rongeluk updaten

Pagina: 1
Acties:
  • 226 views

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-02 17:58
Ik heb mijn iPhone per ongeluk geupdate naar 1.1.4, nu wil ik hem jailbreaken met eerst iLiberty, ik start iLiberty+ (de laatste versie) en vink in de scherm Main alles aan.

Ik heb bootloader 4.6 dus volgens verschillende sites is iLiberty + de beste methode, en druk op free my iphone.

Ik wacht en wacht maar na 3 a 4 minuten nog niks, het lijkt of er iets vastloopt en op de iPhone zie ik ook niks gebeuren.

iLiberty geeft eerst aan "Entering Recoverymode" en dan Preparing jailbreak" op de iPhone zie je dan het iTunes logo met stekker en daar blijft het bij.

Ik had goede ervaring met ZiPhone, maar downgrade ZiPhone 3.0 de bootloader ook naar 3.9???

Nu probeer ik de iPhone te herstellen via iTunes, heb hem in DFU gezet en krijg ik na herstellen via itunes de volgende melding

Afbeeldingslocatie: http://img291.imageshack.us/img291/6081/afbeelding1vz8.png

Wordt ziek hier van, wat doe ik fout, ben nu ondertussenal een uur of 3 bezig om te herstellen en nieuwe jailbreak.

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:04

Maximus

There is no substitute

Het is niet toegestaan om het hier over te hebben. Zie ook de APL richtlijn: De software van de Apple TV, iPhone en iPod touch aanpassen

Ik adviseer je om dit elders te zoeken want hier zul je een slotje ontvangen.

PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
Maximus geeft al het linkje naar het beleid. In Apple Talk mag je het jailbreaken bespreken (zie ook: [iPhone & iPod touch] Jailbreaken), maar het bespreken van unlocken van de iPhone is niet toegestaan. Aangezien je het in je verhaal hebt over de bootloader e.d. ga je voorbij het jailbreaken. Als je een specifieke vraag hebt over het jailbreaken dan kun je die stellen in het hiervoor genoemde topic of evt. een nieuw topic. Deze gaat op slot.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Dit topic is gesloten.