Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn probleem is het volgende:

Ik wil windows xp opnieuw installeren, alleen komt er dan het volgende probleem:

"druk op een toets om windows xp vanaf de cd op te starten"

Als ik dan vervolgens op een toets druk reageert de cd nergens op en start de computer windows
xp weer normaal op.

Ik heb meerdere cd versies van windows xp (legaal) maar bij elke cd komt het zelfde probleem weer
terug.

Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthas
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-09 11:14
De CD reageert niet, of je toetsenbord reageert niet? Probeer eens of je in de Bios kunt komen, zo niet ander toetsenbord pakken (bij voorkeur een PS2)

"A person ignorant of the possibility of failure can be a halfbrick in the path of the bicycle of history" - Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Arthas schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 12:42:
De CD reageert niet, of je toetsenbord reageert niet? Probeer eens of je in de Bios kunt komen, zo niet ander toetsenbord pakken (bij voorkeur een PS2)
Ik kan wel gewoon in de bios komen en dan werkt het toetsenbord prima.
Alleen zodra ik de melding krijg "druk op een toets om windows xp vanaf de cd op te starten"
werkt het toetsenbord niet meer...

Verder ligt het (waarschijnlijk) niet aan de cd want ik heb verschillende cd's geprobeerd en bij elke cd geeft de computer de melding "druk op een toets om windows xp vanaf de cd op te starten"
en reageert de computer niet op mijn melding dat ik de windows vanaf de cd wil starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:20
Ik zou het toch eens proberen met de optie 'legacy usb' in het bios op enabled. Het klinkt idd als een toestenbord systeem, en niet met de cd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down Under
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:40
misschien ff proberen met een bootdisk?
http://www.bootdisk.com/bootdisk.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Heb je een USB of PS/2 toetsenbord? In beide gevallen: kan je de andere variant proberen?
Pagina: 1