CD/DVD Slot-in

Pagina: 1
Acties:

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-02 14:51

Saven

Administrator

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Ik ben al een tijdje op zoek naar dvd-branders/dvd-lezers die een Slot-In hebben (dus geen laadje, maar je kun de cd er zo in schuiven). Ik heb serieus veel gegoogled maar ik kan niks vinden, enkel slim-line voor laptops.

Zou iemand mij misschien kunnen helpen? Als deze dingen uberhaupt al gemaakt worden.
Het liefst IDE :P maar als het niet anders kan mag SATA ook ;)

Thnx! :)

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Pioneer maakte ze. (als enige naar mijn weten) En zo best waren die dingen niet naar mijn ervaring, heb ze wel verkocht. Er zat er in de tijd dat ik ze verkocht ook eentje in de PC van mijn baas, daar is toen nog een keer een CD in ontploft. Was dikke pret, hele drive aan gort. Oh ja Plextor heeft ze ook nog geleverd, maar grote kans dat dit ook gewoon badge engineered Pioneers waren.

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
De Pricewatch vindt twee slot-in-drives, waarvan eentje niet-USB. Ook slechts bij één winkel te koop, niet echt veel keuze :+

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-02 18:53

racoon

mooowwww

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-02 14:51

Saven

Administrator

Topicstarter
Hm, bedankt voor jullie replies :P
De pricewatch heeft er inderdaad eentje die niet USB is, maar dat is een slimline. Die ICTvoorMKB is dat volgensmij ook.

Die plextor is inderdaad wel een optie, maar nogal prijzig. Als je ziet dat je een dvd brander kunt halen voor 25 euro of zo :P

Verwijderd

of je kijkt even op eBay; eBay NL resultaten
Pagina: 1