msi megabook ex700 ervaringen

Pagina: 1
Acties:

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-01 19:51
De EX700 - 035NL is uitgerust met een Intel® Core™ 2 Duo T5450 processor, 2048 MB werkgeheugen, 250 GB harddisk en een NVIDIA GeForce Go 8400 grafische chipset. Met deze specificaties is dit veelzijdige notebook geschikt voor zowel Office-toepassingen als Entertainment. De EX700 - 035NL beschikt verder ook nog over een DVD brander, bedraad en draadloos netwerk, Webcam, Bluetooth én Windows Vista Home Premium

Gisteren aangeschaft, een prima laptop.
Alleen de fan van de hdd draait zo ontzettend hard.

Ik draai vista home premium en energiebeheer staat op gebalanceerd.
Bij windows xp kon je nog bij energiebeheer, laptop selecteren.

Iemand ervaringen hiermee of een wellicht de oplossing? MSI forum heeft namelijk geen oplossing.

• Stephan Oudmaijer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08-2023
idem hier. Ik werd er gek van, meteen die laptop terug gestuurd. Die fan rechtonder draait constant, en nog hard ook. Slaat nergens op want de cpu is 28 graden. Wellicht wordt de gpu te warm...

Anyway, ik heb ook een HP laptop en die ventilator springt bijna nooit aan. Die MSI heb ik nu terug gestuurd...

• Stephan Oudmaijer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08-2023
Ik kreeg vandaag van MSI een mailtje dat het probleem verholpen zou zijn in de laatste bios. Kan iemand dit bevestigen?

• Dimiz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-07-2025
Hoi,

Ik krijg deze laptop donderdag/vrijdag te vergoeding van mijn defecte laptop.

Wat is jullie verdere ervaring van deze laptop ondertussen?

Groet,
Ruben

• S03
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:41

S03

Goeienavond :),

Ik ben zelf van plan om deze laptop aan te schaffen, maar heb niks meer vernomen wat betreft geluidniveau van de fan. Is het tegenwoordig wel allemaal op orde? Is er überhaubt een oplossing gekomen?

Edit: Ik lees op MSI Fora dat de BIOS Update wel schijnt te werken. Is het veilig om aan te nemen dat de laptops die nu (inmiddels al maanden verder) in de winkel staan van dit euvel zijn afgeholpen?

[ Voor 31% gewijzigd door S03 op 10-09-2008 22:38 ]