Functietoetsen draadloos toetsenbord werken niet*

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zit met een probleem. Ik heb aan mijn laptop een wireless toetsenbord en muis ''aangesloten''.
Dit betreft de Logitech Cordless Rechargeable 1500 Desktop USB.
Nu zit ik met het probleem dat mijn wireless toetsenbord de cellen in Excel 2007 niet meer vastzet als ik op F4 druk. Er gebeurd dan helemaal niets, de F4 knop werkt wel gewoon want als ik ALT+F4 doet krijg ik een menu. Als ik nu naar het toetsenbord van mijn laptop ga en ik druk op F4 zet hij wel gewoon de cel vast. Weet iemand hoe dit probleem is op te lossen ik kom er niet uit :/

Foto's:
F4 met Logitech, er gebeurd niets
Afbeeldingslocatie: http://i297.photobucket.com/albums/mm224/martijnos_bucket/Excel11.jpg

ALT+F4 met Logitech er komt een menu
Afbeeldingslocatie: http://i297.photobucket.com/albums/mm224/martijnos_bucket/Excellogitechaltf42.jpg

F4 met toetsenbord Laptop, hij zet de cellen vast

Afbeeldingslocatie: http://i297.photobucket.com/albums/mm224/martijnos_bucket/Excelmetlaptoptoetsenbord2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Heeft je toetsenbord niet gewoon een Fn-toets, die extra functionaliteit aan de Functie toetsen geeft? Druk eens op die Fn toets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gomez12 schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 10:51:
Heeft je toetsenbord niet gewoon een Fn-toets, die extra functionaliteit aan de Functie toetsen geeft? Druk eens op die Fn toets
Je bedoelt de FN functie op mijn laptoptoetsenbord?
Want mijn Wirless toetsenbord heeft geen FN functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ESteg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 15:31
Dat "menu" wordt zichtbaar als je de Alt-toets indrukt, dus met de F4 heeft het niet veel te maken. Alt+F4 zou namelijk het programma af moeten sluiten, en dat doet het blijkbaar dus ook niet.

Werken andere functietoetsen wel, zoals bijvoorbeeld F1 voor help?

Heb de je Logitech software geïnstalleerd? Niet dat daarzonder de functietoetsen niet zouden werken, maar misschien dat daar speciale functies toegewezen zijn, ik ken die software niet goed.

[ Voor 19% gewijzigd door ESteg op 12-04-2008 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de bijgeleverde software Logitech Setpoint 4.0 geinstalleerd.

Geen 1 van mijn F-toetsen werkt |:(

Edit:
Ik heb nu ook even met de FN toets op mijn laptoptoetsenbord ingedrukt en uitgedrukt maar ook dat werken de F toetsen nog niet op mijn wireless toetsenbord.

Bij toetsenbord selecteren zie ik alleen maar een wireless cordless internet toetsenbord, ik neem aan dat dat diegene van Logitech is. De laptoptoetsenbord herkend hij niet.

Ik ga hem even op een desktop aansluiten om te kijken of daar de F-toetsen wel werken.

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2008 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn wireless toetsenbord aangesloten op mijn desktop PC en daar werken de F-functies gewoon wel. Heeft er iemand nog enig idee wat ik kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Hawk
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-01 21:48
Ik zie dat de (wireless) ontvanger ondersteuning heeft voor extra functies van de F-toetsen. (links van de 'connect-toets', rechts van 'A' in een vierkantje). Bekijk foto van de Logitech Toetsenbord, muis en ontvanger

Maar ik zie geen knop op het toetsenbord. Misschien moet je deze functie softwarematig uitzetten. (ik heb zo'n twee jaar geleden ook Logitech gehad, daar moest ik dat met een register-instelling iets wijzigen, daarna werkte het bij mij, maar wat ik moest wijzigen weet ik helaas niet meer...)

Wie nooit tijd heeft, kan er niet mee omgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Klopt er staat wel een F-toets vierkantje op de ontvanger maarja dat kan je helaas niet indrukken.
Als het iets in het register is kom ik er denk ik niet achter, toch ga ik nu even kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een programma gevonden: F-Lock Key Eliminator die blijkbaar iets in de registery doet en de standaard F-Lock uitzet echter is het voor Windows XP ik ga hem nu installeren en hopen dat hij het ook op Vista doet.

Edit: ik heb gekeken er was op het eerste gezicht alleen een remover voor PS2 toetsenborden.
Helaas heb ik hem USB aangesloten en ik heb geen PS2 op mijn laptop.
Echter toen ik verder ging zoeken was er ook een oplossing voor USB toetsenborden.
Met behulp van intellitype van Microsoft bestond er de kans dit dit zou werken.
Ik heb het gedownload en geprobeerd het werkte echter niet.
Ik ga nu nog een keer de allernieuwste versie van Logitech Setpoint downloaden en hopen dat die het dan doet.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2008 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie bij die nieuwste versie van setpoint dat hij niet alle functies installeert omdat hij nu wel een touchpad ''herkent''. Echter werken de F-toetsen nog steeds niet, als ik bij setpoint kijkt zou er onder het tabblad toetsenbord ook een F icoontje moeten zijn. Die is nu niet aanwezig omdat hij die dus waarschijnlijk niet heeft geïnstalleerd misschien dat iemand nu weet wat ik kan doen want ik denk dat hier het probleem in zit.

Afbeeldingslocatie: http://i297.photobucket.com/albums/mm224/martijnos_bucket/Logitechmettouchpadbericht.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ESteg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 15:31
Doet 'ie het als je alle Logitech software verwijdert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Heeft iig niets met office te maken --> Overige hardware

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ESteg schreef op zondag 13 april 2008 @ 02:04:
Doet 'ie het als je alle Logitech software verwijdert?
Had ik nog niet geprobeerd ik zal eens kijken. :)

Ik heb Logitech setpoint geuninstalleerd en nu werken de F-toetsen _/-\o_ _/-\o_
Alleen een paar extra fucties op het toetsenbord werken nu niet meer maar dat is dan jammer de F-toetsen en de andere belangrijke toetsen werken wel O-)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2008 12:04 ]

Pagina: 1