Toon posts:

[Website Review} Illustrator (bla.nl)

Pagina: 1
Acties:
  • 384 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Vrij recent heb ik met illustrator een website gemaakt. Echter was ik even beniewd wat jullie ervan vonden. Het is nog vrij simpel omdat ik er nog niet zo goed mee ben, Maar tips en verbeterpunten zijn altijd welkom natuurlijk. Hieronder de layout als je op de pagina komt

*snip*

[ Voor 10% gewijzigd door JHS op 12-04-2008 08:58 ]

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ziet er op het oog leuk uit.

Ware het niet dat sitechecks gewoon hier op GoT niet thuishoren Daarvoor kan je naar http://www.sitechecks.nl/

Ey!! Macarena \o/

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-12-2025

Nik

Sitechecks zijn hier not-done. Overigens zit je in het subforum "Fotografie".

/ookgoedemorgen RaZ

[ Voor 22% gewijzigd door Nik op 12-04-2008 08:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nik schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 08:19:
Sitechecks zijn hier not-done. Overigens zit je in het subforum "Fotografie".

/ookgoedemorgen RaZ
hehe ow 8)7 ,

dat wist ik niet:P, gewoon verwijderen?, De reacties zijn hier wel altijd erg snel trouwens:D

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-11-2025
Ja, hoor.... je bent net geregistreerd... Zeker geen zin en tijd om al belangrijke informatie / voorwaarden / policies te lezen..

Ach.. kan gebeuren..

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 08:22:
[...]

hehe ow 8)7 ,

dat wist ik niet:P, gewoon verwijderen?, De reacties zijn hier wel altijd erg snel trouwens:D
Verwijderen? Je kan je eigen posts gewoon zelf aanpassen. Dit was je eerste bericht op dit forum, en nu komt het wel erg spammerig over. Dit forum telt meer dan 200.000 leden, en stel dat 50% een website heeft, hebben we straks 100.000 websites te checken/beoordelen. Aangezien we hier toch meer richting de kern gaan, niet hoe het eruit ziet, maar hoe die geaamkt is, kan ik enkel zeggen dat je tables gebruikt voor de layout. De layout maak je dmv CSS en div's.

Om dan toch maar even wat feedback te geven, ik vind hem er best wel gelikt uitzien. Het enige advies wat ik je kan geven is, ga je eens verdiepen in HTML & CSS. De meeste webbouw pakketen maken standaard een table-layout. Als je echt wil gaan HTML'en gebruik je gewoon notepad (of een andere tekst-editor).

De reacties zijn hier snel, omdat het forum gewoon veel leden telt. Je zal overigens niet de eerste zijn die direct over z'n maximale data heen gaat binnen 1 dag de URL op GoT te zetten, omdat er veel mensen toch wel even op de link klikken.

In iedergeval veel succes en plezier met je site ;)

Ey!! Macarena \o/

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-12-2025

JHS

Splitting the thaum.

Welkom op GoT floque! Zoals je in Webdesign, Markup & Clientside Scripting Policy - wat een logischer forum zou zijn ;) - kan lezen zijn sitechecks niet de bedoeling :) . Dit topic gaat dan ook dicht. Bij deze het verzoek om de volgende keer vantevoren te kijken of een topic dat je wilt openen wel ergens thuishoort ;) . Veel succes met je site nog, en veel plezier gewenst op dit forum :) .

DM!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.