Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

psp herkent niks meer

Pagina: 1
Acties:
  • 225 views

• Boudemaniak
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-06-2023
help, keb een probleempje

nou ik heb dus een mooie psp, gedowngrade en al (volgens de wet mag dat want psp is jouw eigendom)

nu heb ik mijn memorystick gewisseld van 1 naar 2gb, gewoon alle files gekopieerd. Nu kan de psp geen enkele savegames herkennen en ook geen spellen (in de iso en game map)

duzzzzz: help?:P

...

• Kwastie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:03

Kwastie

Awesomeness

volgens mij hoort dit niet thuis op GoT
anyway:
Heb je al geprobeerd je schijf te formateren via de PSP (Instellingen-->Systeem Instellingen-->Memory Stick Formateren) Dit is volgens mij een 'bekend' probleem, heb dit zelf namelijk ook wel eens gehad, een keer formateren doet wonderen.. :)

edit:
Boudemaniak schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 23:36:
ook geen spellen (in de iso en game map)

volgens de wet mag dat want psp is jouw eigendom
Zijn de Iso's ook van jou ?

[ Voor 29% gewijzigd door Kwastie op 11-04-2008 23:42 ]

When I get sad i stop being sad and be awesome instead

• Boudemaniak
woeiii hij doet t weer :) zeer dank

oja en het hoort vast niet thuis op GoT maar hier reageren mensen tenminste snel ;)
en over die iso's: ssshhht!! (our little secret?)

...

Verwijderd

Je signature spreekt de waarheid :P

Verder vraag ik me af of je dit hier mag bespreken... zoek maar ff rond op pspnieuws.nl

• Boudemaniak
signature is van 5 jaar geleden en er is een hoop veranderd hoor, maar het is al gelukt dus topic gesloten neem ik aan?

...

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Topics worden nooit gesloten omdat het gelukt is, wel als je topic te mager is en over hulp bij het kopiëren van je warez gaat.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.