[iPod touch] Geluid stopt halverwege bij video's

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennart2050
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06-10 23:59
Ik heb sinds gisteren een ipod touch 32gb :)

vandaag heb ik er video's opgezet, maar wanneer ik deze video's afspeel, stopt de ipod na een tijdje (kan een paar seconden of minuten zijn <3) opeens met geluid doorgeven en daarna ook met het afspelen van de video en keert terug naar de lijst met video's. Als ik dan de video weer probeer af te spelen, begint ie weer van voor af aan en gebeurt er precies hetzelfde op het zelfde stukjes. Dit is bij al mijn video's het geval en op meerdere punten in een video.

Heeft iemand enig idee wat dit is en hoe ik dit probleem kan verhelpen?

(De video's zijn van .flv naar .mp4 geconverteerd met VIDEORA)

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennart2050
(ik heb ook de nieuwste itunes versie en de nieuwste firmware voor de ipod)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer is een andere converter. Download ook is een aantal video podcasts naar je touch en kijken of het zich daar ook in voordoet.

Waarschijnlijk zit het hem toch in het converteren van de video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennart2050
ik heb nu de video's met cinemaforge geconverteerd, maar ik blijf hetzelfde probleem houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkvE
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-01 17:16
Controleer de video's, ofwel test video's die het sowieso moeten doen.

Vormkracht10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennart2050
MarkvE schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 14:11:
Controleer de video's, ofwel test video's die het sowieso moeten doen.
Alle video's zouden het sowieso moeten doen, op mijn pc zijn ze allemaal zonder enige problemen afspeelbaar tot het einde aan toe.

Heeft echt niemand anders dit probleem???? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-10 09:29
Ik heb heel soms wel eens dat ik, na bijvoorbeeld een uur of langer podcasts gekeken te hebben een "vastloper" krijg van de video. Dat begint inderdaad met de audio die stopt, niet lang daarna gevolgd door de video. De iPod gaat dan vanzelf terug naar het home screen. Als ik vervolgens de video weer start begint 'ie wel weer netjes waar ik gebleven was, en heb ik daarna ook geen problemen meer. Dus ik denk toch dat het bij jou een andere oorzaak heeft, aangezien je steeds op hetzelfde punt problemen blijft krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpm.lensen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:24

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

volgens mij is het een instelling, wat hij moet doen bij het stoppen met afspelen van een video.
of hij weer opnieuw moet beginnen, of verder gaan waar hij was.

ik heb recentelijk ook een touch gekocht, maar nog geen lange video podcasts afgespeeld (max 5 min.).
maar dit waren wel allemaal podcasts die gewoon via itunes binnen gelepeld waren, dus geen conversie.

Wat me alleen tegenviel, is dat er ook een podcast was, die ik gewoon via itunes binnen kreeg, maar die NIET op de touch af te spelen was. Wat wel jammer was, want ik vond het mooie nu juist dat ik dan altijd die spullen mee kon nemen, waar ik ook was...

Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennart2050
ik heb net de video's er opnieuw opgezet maar niet via itunes, nu heb ik het probleem minder :) . niet meer bij alle video's en bij de videos waar ik het wel nog heb lijkt het verminderd (behalve bij scary movie):'( .

btw Als ik video's afspeel onderbreek weer terug ga naar homescreen en daarna weer naar het videotje ga speelt ie 'em gewoon weer af waar ik gebleven was.

ontopic: zit er trouwens een zoekfunctie op bij muziek?

Ik denk dat ik em dit weekend maar eens naar zo'n apple service punt breng...Iemand enig idee waar die zijn?
Pagina: 1