Toon posts:

raar beeld bij opstarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De afgelopen weken krijg ik steeds een heel raar beeld met name als ik mijn pc net heb opgestart.
Hij had al een poosje een foutmelding, welk ook in de afbeelding staat maar of die daar wat mee te maken heeft, probleemoplossingopties zijn welkom.

Het gaat om het volgende beeld (stukje bureaublad). Een kleine tik tegen de kast maakt het beeld meestal wel iets beter maar soms draait het beeld dan helemaal door.
Zodra ik een nieuw venster open (bijvoorbeeld internet exployer) is het weer weg.
Ik heb mijn pc (medion 8080xl met ati radeon 9800xl videokaart) al een keer open gehaald en de videokaart er even uitgehaald schoongemaakt, maar echt helpen doet dit niet.

iemand enig idee wat dit kan zijn?

Afbeeldingslocatie: http://i73.photobucket.com/albums/i229/yamarules/diverse/raarbeeld.jpg

• SoulShot
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-05 07:10
Als hij overclockt is, overclock eruit halen.
Indien niet, andere videokaart proberen als je een hebt. Kan dat hij versleten is :)

Verwijderd

Topicstarter
SoulShot schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 18:43:
Als hij overclockt is, overclock eruit halen.
Indien niet, andere videokaart proberen als je een hebt. Kan dat hij versleten is :)
PC is niet overclocked (gewoon standaard).
hij heeft het echt alleen in het begin (opstart) en ook niet altijd.
en bij het vervangen van het beeld is het weer goed.
Net alsof hij eerst warm moet worden oid. :S

• freddie0101
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-02-2024
Lijkt me meer een geheugen probleem van je videokaart
hebben wel meer medions last van, probeer maar eens een andere videokaart denk dat dan je probleem opgelost is :)

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-04 17:20

Wiethoofd

Broadcast TOM

je kan eventueel de nieuwste drivers installeren

en een herinstall van windows op een nieuwe schijf voor tijdelijk te testen kan uitsluiten of het aan je windows installatie ligt of aan je grafische kaart (ik denk atm dat het aan het laatste ligt)

Volg me op Twitter/X & Bluesky