Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allen,

het probleem is als volgt:
Ik heb een server staan (Win2k3), een vista desktop en een vista laptop. Active directory draait, en zowel de dekstop als de laptop hebben een afzonderlijk profiel. Ik wil de bestanden van de desktop (mijn documenten) synchroniseren met de laptop. Hervoor heb ik 'offline folders' ingesteld. Dit werkt, maar toch zijn er enkele problemen.

- als ik een document opsla op de desktop, wordt dit, zoals het hoort, gesynchriniseerd met de laptop. Als ik online ben kan ik dat document (word .docx bv) openen. Logisch, ik ben online. Als ik offline ben, staat het document nog wel waar het stond, maar het icoontje is 'doorzichtiger' (zoals wanneer een document 'geknipt' is.) Het document kan dan niet meer geopend worden.
- als ik een document opsla op de laptop, kan ik het daar openen, ook als ik offline ben. Ik kan dat ook perfect openen op de desktop.

Waarom worden die documenten niet volledig gesynchroniseerd?
Als ik bij de iegenschappen van het document ga kijken (rechts klik - eigenschappen) geeft hij bij 'grootte' de correcte grootte van het document aan, maar bij 'grootte op schijf' geeft hij 4,00kb aan, ongeacht de werkelijke grootte van het document...)

hoe komt dit, en meer nog, hoe los ik het op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
niemand die een gokje doet naar de oplossing...?