Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik speel verschillende FPS games en nu vroeg ik me af of er voor de logitech mx510 iets van een tooltje bestaat om dezelfde mouse sensitivity in elk spel te forcen. Het is namelijk erg onhandig wanneer je muis elke keer compleet anders aanvoelt :S en die sensitivities die je in het spel kunt instellen komen absoluut niet met elkaar overeen naar mijn idee.. hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft!

Grts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:10

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Kan dat niet gewoon met de Logitech Setpoint Software?

Ik meen te herinneren dat je dan per gam profiles kan maken (en dus zo dezelfde instellingen kan doen...)

Verder is het compleet niet handig om te doen, gezien het per gem verschilt wat de sensitivity is. Ik bedoel, als je game 1 op 25% van de balk doet en game 2 op 25%, zal het altijd verschillen.....

Zou er dus een algortime moeten zijn die gaat rekenen van instelling 1 tov instelling 2 is enz.... Nah denk niet dat het gaat werken opzich....

[ Voor 16% gewijzigd door Notna op 11-04-2008 15:00 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
De twee knopjes op je muis boven en onder het scrollwiel passen de DPI, en daarmee de gevoeligheid aan, daar heb je - met een MX518 althans - geen drivers voor nodig.

Ik vraag me trouwens sowieso af wat je hiermee wil bereiken, je kunt toch per game in de settings goed de sensitivity tunen, en de muis lekker laten staan zoals 'ie staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TheZeroorez schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 15:16:
De twee knopjes op je muis boven en onder het scrollwiel passen de DPI, en daarmee de gevoeligheid aan, daar heb je - met een MX518 althans - geen drivers voor nodig.

Ik vraag me trouwens sowieso af wat je hiermee wil bereiken, je kunt toch per game in de settings goed de sensitivity tunen, en de muis lekker laten staan zoals 'ie staat?
je kunt wel in UT3 bijvoorbeeld een sensitivity van 3000 pakken en in CS:S een sensitivity van 3.0 maar die zijn echt niet hetzelfde :S als ik me niet vergis hebben Razer muizen wel een soort van software om een ingestelde sensitivity te forceren in elk spel vandaar dat ik me afvroeg of zoiets voor de mx510 ook bestond :)