Heb bios versie 10F gevonden voor MSI K7T Turbo

Pagina: 1
Acties:

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Topicstarter
Via iemand op anandtech ben ik op bios versie 10F gekomen, het bios waarbij je alle mogelijke multipliers krijgt.

Site is:
http://www.hardwarezone.com/cgi-bin/filex/filex.pl?ps=read&category=1&publisher=MSI

Ik heb er wel eerst op moeten inloggen op die site. Ik hoop dat het lukt. Ik heb het mobo zelf nog niet, maar wil hem volgende week kopen.

BTW Flashen op eigen risico.

succes

Verwijderd

Heb even een mirror geplaatst voor diegenen die niet willen registreren bij die site.

http://195.86.251.31/W6330VSP.10f

Ga hem nu eerst zelf maar eens testen*D

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Topicstarter
Spannend :9~

Ik hoop dat dit de juiste IS , dan kan ik volgende week met een gerust hart die multipliers veranderen als ik hem ook eindelijk binnen heb :)

• winand
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-08 08:37
Voor welk mobo is deze bios dan,
die met of zonder RAID? Of worden
ze op die site alletwee aangeboden?

Verwijderd

Is voor beide, maar dan moet je er geen scsi nasst hebben. Je kunt in deze bios namelijk niet kiezen tussen ATA en SCSI.

• stylezzz
  • Laatst online: 22:07
Tis dus nog steeds niks. Ik heb hem er even in gehad maar ik kan m'n multiplyer nog steeds niet verlagen van 10 (x100) naar 7,5 (x100). Krijg nog altijd 1100 als resultaat dan........:(

Verwijderd

Euhm, 7,5x 100:? Ik neem aan dat je 7,5x133 bedoeld ? En je hebt wel de jumper van je board verwijderd voor 133 Mhz. ?
Kon hem hier namelijk zonder probleem op 9x133=1200 zetten.

• stylezzz
Da's uiteindelijk wel de bedoeling ja. Ik wil eerst even op 7,5 x 133 (1000) draaien en dan nog ietsje omhoog.....

Maar een 7,5x multiplyer geeft bij mij dus blijkbaar een 11x.

Gebruik jij een TB 1,2Ghz btw??

Verwijderd

Op maandag 26 februari 2001 21:32 schreef dominator het volgende:

Maar een 7,5x multiplyer geeft bij mij dus blijkbaar een 11x.
Zag ik ook toen ie poste.
Gelijk cont,alt,del en toen stond ie wel op 7.5 :)

• Anachronoa
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-11-2004
Heb dit bios ook geladen. Heb nu eindelijk raid functionaliteit.
Kan nu ook Vcore veranderen, alleen helemaal kloppen doet het niet.
Als ik 1,6 instel, krijg ik 1,75 V.
Maar het scheelt al een hoop voor de temperatuur (was met }:o >50 °C, is nu met }:o 39 °C).
Ik heb nu ook multiplier settings van 5 tot 12,5. Alleen als ik de jumper verwijder voor een FSB van 133, krijg ik de computer niet meer opgestart.
Iemand dit al meegemaakt ??

MSI K7T Turbo-R / XP1800+ / 512 Mb PC133 Dane-Elec Infineon / 2 * IMB DTLA 30 Gb / Geforce 2 Ti / SB-Live ! Player

• stylezzz
Op dinsdag 27 februari 2001 07:21 schreef M_G_ het volgende:

[..]

Najah, dan zullen we dit ook nog maar eens proberen. Ik begin wel een beetje moedeloos te worden van dit bord hoor. Kijk maar eens op het anandtech forum, ookal niks anders als gezeik.......:(

• stylezzz
Op dinsdag 27 februari 2001 07:21 schreef M_G_ het volgende:

[..]

Gaap, zoals verwacht. Nog altijd hetzelfde probleem......:Z

Zijn er nog meer mensen met een K7T-turbo en een 1Ghz proc die dit probleem hebben???

Verwijderd

Nope, liep prima. Had alleen dus die te hoge vcore. Maar ik heb niets aan die beta-bios, aangezien ik er ook een Adaptec 29160 in heb liggen. En in die beta-biossen zit niet de ATA/SCSI optie uit de 2.4.
Pagina: 1