password retrieven vanuit Transmit

Pagina: 1
Acties:

• Melkbus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-02 21:38
Ik ben het password kwijt om in te loggen op mijn site. Dit heb ik wel nodig, ik wil namelijk een redirect instellen in cpanel. Mijn host vraagt echter 7 euro (!!!) voor het aanmaken van een nieuw password.

Mijn password staat nog wel in Transmit, aangezien ik hiermee gewoon in kan loggen. Bestaat er een manier op dit password te achterhalen? Want zeg nou zelf, 7 euro is toch echt belachelijk :p Ik heb al gekeken in com.panic.Transmit3.plist, maar daarin staat ie ook gecodeerd...

strava

• CrankyGamerOG
  • Laatst online: 03-02 15:51

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Melkbus schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 14:24:
Ik ben het password kwijt om in te loggen op mijn site. Dit heb ik wel nodig, ik wil namelijk een redirect instellen in cpanel. Mijn host vraagt echter 7 euro (!!!) voor het aanmaken van een nieuw password.

Mijn password staat nog wel in Transmit, aangezien ik hiermee gewoon in kan loggen. Bestaat er een manier op dit password te achterhalen? Want zeg nou zelf, 7 euro is toch echt belachelijk :p Ik heb al gekeken in com.panic.Transmit3.plist, maar daarin staat ie ook gecodeerd...
kan je er niet mee helpen, maar ik zou toch als de wiedeweerga me sites weghalen daar 8)7

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• Melkbus
Ja, dat heb ik al gedaan idd :P Dit gaat nog om een domein dat ik eigenlijk niet meer echt gebruik. Had 't al opgezegd daar, maar wil er toch nog wel een redirectje op...

strava

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:55
Als Transmit gewoon de Keychain (van OS X) gebruikt kun je het wachtwoord met Keychain Access te voorschijn toveren :)

Verwijderd

tweak_dude schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 14:53:
Als Transmit gewoon de Keychain (van OS X) gebruikt kun je het wachtwoord met Keychain Access te voorschijn toveren :)
enige goede antwoord: nog even voor de duidelijkheid: dit staat in je finder -> programma's -> hulpprogramma's -> sleutelhangertoegang (of een vertaling in het engels hiervan)

• Melkbus
Dat doet het helaas niet, maar thx, na nog een keer kijken bleek daar toch het password uit Safari nog in te zitten, 7 euro bespaard dus 8) Solved!

strava

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-11-2025

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

De 'oude' transmit had een 'bug'.. je kon vanuit de favorites je aangemaakte favorite aanklikken en naar je bureablad slepen.. dan maakte ie er een link van met wachtwoord leesbaar in link...

• L01
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-02 10:49

L01

Een andere oplossing zou kunnen zijn om je internet verkeer te sniffen, dan kan je gewoon username en wachtwoord uit lezen.

Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread.

Pagina: 1