• stefanverstege
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
Ik ben eigenlijk van plan een HP Pavilion Slimline S3330 te gaan kopen als mediacenter, maar ik wil wel 100% zeker weten dat dat dingetje (want dat is het) Full HD kan uit spugen.

Zijn er mensen die hiermee ervaring hebben want voor de 550,- dat dat ding kost is het volgens mij een leuk dingetje.

Even de specs in het kort:
Processor
Type processorIntel Core 2 Duo
UitvoeringE4500
Kloksnelheid2200 MHz

Geheugen
Memory2048 MB
Type geheugenDDR2 SDRAM

Grafische kaart
Model videokaartATI Radeon HD 2400 PRO
Videogeheugen256 MB

Geluid
Geluidonboard
TypeHigh Definition Audio 7.1

Kijk leuk schattig klein: (H x B x D) 27 x 10 x 35 cm

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Die CPU moet dat prima trekken, ik heb een E6700 die stock op 2.66 draait, echter tijdens het afspelen van HD content (1080P) met CoreAVC als codec, staat die vrolijk teruggeklokt op 1.8, en heeft dan 50-60% cpu load per core ofzo. (Geluid gaat over spdif naar mijn receiver, dus soundcard hoeft alleen maar de bitstream uit te poepen, dus er gaan ook geen cpu-cycles verloren aan analoog decoden/remixen etc)

Overigens heb ik niet zo'n ding als jij aangeeft maar zelfbouw spul, maar dat moet niet uitmaken voor de cpu-load.

[ Voor 39% gewijzigd door GaMeOvEr op 11-04-2008 16:28 ]

Aannames zijn fataal.

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:27

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Als die PC een gewone HD2400Pro heeft, hoe je je geen zorgen te maken.
Aangezien die kaarten UVD 100% ondersteunen, en 1080p met 0% CPU gebruik afgespeeld kan worden :P (zolang het binnen bepaalde profielen encoded is, originele bluray enzo werken sowieso ermee).

Bekijk dit topic maar voor meer info: HD2600XT UVD onder XP doet het niet (de topic title is dus op het moment wel opgelost, mocht je nog XP willen draaien :P)

Het is in ieder geval mogelijk met het gebruik van MPC-HC.

[ Voor 9% gewijzigd door BiG-GuY op 12-04-2008 02:07 ]

Home Assistant Configuratie V&A

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:04

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

AUD > VID

Wise enough to play the fool