Beste Tweakers,
Ik ben opzoek naar een opstart script. Ik heb nu zelf wat inelkaar gemaakt maar wil even iets meer informatie hier over.
[XP] Schijf Automatische pop-up.
Kopie verhaal uit andere topic:
Beste Tweaks.
Ik heb een I: schijf staan naast mijn laptop extern.
Deze wil ik bij het opstarten laten opstarten zodat ik die zelf neit hoef aan te klikken.
Waarom?
Ik heb Allway Sync.. Deze ziet de harddisk niet eerder voor dat hij een keer geopent is ,, Waarom weet ik ook niet.
Ik heb MSconfig gedaan maar daar kan ik niet toevoegen.
Weet iemand hoe ik dit moet doen?
Misschien een makkelijke vraag voor jullie. Maar ik snap er niets van.
Ik heb wel gezocht op google en in MSconfig.
google; Schijf opstarten bij aanmelden.
MVG Jack
De schijf moet opgestart worden bij het aanmelden van de gebruiker.
Dit is de i:\
Omdat Allways sync hem niet ziet ben ik opzoek naar een script die hem ontkoppeld en koppelt zodat de schijf eingelijk 1x opgestart word en dat allways sync hem ziet.
Ik heb volgens mij nu 2 scripts:
1.:
rem net use * /d /y
rem net use I: \\Comfort Plant Group
of
2,:
rem start \\menno_notebook.\Comfort Plant Group\i:
welke moet ik gebruiken en of editen om de schijf te laten ontkoppelen en ontkoppelen?
En waar moet ik een opstart script plaatsen als ik wil dat deze gewoon opstart tijdens het inloggen.
Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik het hier post. Ik kan er vrij weinig op vinden.
In CMD heb ik net use /? gedaan en dan moet ik zoals aangegeven bij 2. staat een computer naam.. Schijf naam en drive letter opgeven.. Alleen ik vraag me af of dit wel werkt.. Want als ik die bat aan klik dan is die met 1 seconde klaar.
Ik ben opzoek naar een opstart script. Ik heb nu zelf wat inelkaar gemaakt maar wil even iets meer informatie hier over.
[XP] Schijf Automatische pop-up.
Kopie verhaal uit andere topic:
Beste Tweaks.
Ik heb een I: schijf staan naast mijn laptop extern.
Deze wil ik bij het opstarten laten opstarten zodat ik die zelf neit hoef aan te klikken.
Waarom?
Ik heb Allway Sync.. Deze ziet de harddisk niet eerder voor dat hij een keer geopent is ,, Waarom weet ik ook niet.
Ik heb MSconfig gedaan maar daar kan ik niet toevoegen.
Weet iemand hoe ik dit moet doen?
Misschien een makkelijke vraag voor jullie. Maar ik snap er niets van.
Ik heb wel gezocht op google en in MSconfig.
google; Schijf opstarten bij aanmelden.
MVG Jack
::EDIT::
De schijf moet opgestart worden bij het aanmelden van de gebruiker.
Dit is de i:\
Omdat Allways sync hem niet ziet ben ik opzoek naar een script die hem ontkoppeld en koppelt zodat de schijf eingelijk 1x opgestart word en dat allways sync hem ziet.
Ik heb volgens mij nu 2 scripts:
1.:
rem net use * /d /y
rem net use I: \\Comfort Plant Group
of
2,:
rem start \\menno_notebook.\Comfort Plant Group\i:
welke moet ik gebruiken en of editen om de schijf te laten ontkoppelen en ontkoppelen?
En waar moet ik een opstart script plaatsen als ik wil dat deze gewoon opstart tijdens het inloggen.
Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik het hier post. Ik kan er vrij weinig op vinden.
In CMD heb ik net use /? gedaan en dan moet ik zoals aangegeven bij 2. staat een computer naam.. Schijf naam en drive letter opgeven.. Alleen ik vraag me af of dit wel werkt.. Want als ik die bat aan klik dan is die met 1 seconde klaar.