Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Automatische thumbs met fotoplayer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik automatisch thumbnails op mijn site laten generen, zodat ze daarna mbv fotoplayer(.com) bekeken kunnen worden? Fotoplayer werkt normaal met JAlbum, maar deze kan alleen thumbnails generen op de computer.

Zou het ook mogelijk zijn om video bestandjes automatisch om te laten zetten naar swf/flv formaat zodat ze ook bekeken kunnen worden met fotoplayer?

Ik wil graag een website maken, waar mbv een ftp adres makkelijk foto's geupload kunnen worden.
Waarna je ze mbv fotoplayer kan bekijken en downloaden. Noob proof dus (incl mezelf ;))

• r0bert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-07 02:32
Dit hoort niet bij clientside denk ik. PHP GDLib kun je plaatjes mee bewerken, maar dat is denk ik niet voldoende/passend voor jou. /14

Verwijderd

Topicstarter
Kan niemand me hier mee helpen? Ben al lange tijd op zoek, maar helaas zonder resultaat.

• Pul
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06-08 13:54

Pul

Zoals robert al zei, dit doe je met behulp van php, die kan met behulp van een upload formuliertje een plaatje in een bepaalde map op je server zetten, en een thumbnail genereren. Zoek je rijk :)
http://www.google.nl/sear...&btnG=Google+zoeken&meta=