Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een Nokia 5310 Xpress Music, hij werkt zonder problemen, doet wat hij moet doen, ...
Nu er is een firmware update beschikbaar, alleen heb ik hier enkele vragen bij want want uit oudere topics hier op het forum lees ik dat het wel eens kan foutlopen ...

Om te beginnen staat overal dat je een backup moet maken, die backup heb ik ook maar niet van alles, zo kan ik geen backup maken van sommige bestanden omdat deze auteursrechtelijk beschermd zijn

mijn vraag is dan ook, ben ik deze kwijt na de firmware update? of is die backup enkel voor als het fout gaat?

Verder heb ik nog een aantal vragen, zo heb ik mijn telefoon redelijk persoonlijk ingesteld, eigen profielen etc, ben ik deze ook kwijt na een firmware update? Om het anders te zeggen, is mijn telefoon na een firmware update terug op fabrieksinstellingen en moet ik alles vanaf nul terug instellen of blijft alles hetzelfde? Ook heb ik bepaalde games er opstaan die werken met een soort licentie en dus ook niet kan kopieren, blijven die werken?