Tijdens het uitvoeren van mijn programma wil ik wat data naar een bestand schrijven.
De variabelen die ik wegschrijf zijn allen gevuld.
Als ik echter fprintf() aanroep met de variabelen dan krijg ik een illegal intruction,
zet ik echter hard de waardes in de fprintf() dan gaat het gewoon goed heeft iemand enig idee?
Ik heb al gezocht op het forum en op google. maar ik kan niet echt ontdekken wat het probleem kan zijn of wat die illegal instruction inhoud
de uitgecommentarieerde delen werken wel maar als ik het dus via de variabelen doe krijg ik illegal instruction melding.
De variabelen die ik wegschrijf zijn allen gevuld.
Als ik echter fprintf() aanroep met de variabelen dan krijg ik een illegal intruction,
zet ik echter hard de waardes in de fprintf() dan gaat het gewoon goed heeft iemand enig idee?
Ik heb al gezocht op het forum en op google. maar ik kan niet echt ontdekken wat het probleem kan zijn of wat die illegal instruction inhoud
C++:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
| FILE* pFile3; pFile3 = fopen(str1.c_str(),"w"); TRACE(fname); TRACE(patci.dimx); fprintf(pFile3, "%s\n %i\n %i\n %i\n %f\n %f\n %f\n %f\n %f\n %f", //"anon1", fname, //109, patci.dimx, //63, patci.dimy, //106, patci.dimz, //0.0, patci.xtable[0]-0.5*patci.psizex, //0.0, patci.ytable[0]-0.5*patci.psizey, //0.0, patci.ztable[0]-0.5*patci.psizez, //0.382168, patci.psizex*patci.dimx, //0.220886, patci.psizey*patci.dimy, //0.159000); patci.psizez*patci.dimz); fclose(pFile3); |
de uitgecommentarieerde delen werken wel maar als ik het dus via de variabelen doe krijg ik illegal instruction melding.