Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben de bezitter van een W960i maar dan wel een die afkomstig is uit Hong Kong. Prima apparaatje overigens maar ik heb de volgende uitdaging:

Wanneer ik mijn W960i aan de updater hang meldt deze mij dat ik een SE uit Hong Kong heb en dan krijg ik ook Hong Kong updates binnen.... en dat terwijl ik eigenlijk Nederlandse udates binnen wil krijgen.

Verder lijkt het mij ook prettig als ik europese talen kan toevoegen maar wanneer ik deze probeer te installeren vanuit de SE site Nederland dan weigert mijn telefoon dit.

Ik krijg dan het bericht dat ik Sony Ericsson 20007055 languageID moet downloaden???

Heeft dat te maken met mijn organizer die de volgende firmware heeft:
CXC 162168 R6G04
En zo ja wat kan ik er aan doen om mijn W960i "Nederlands" te maken...

Please let me know

Joe

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Hoi Joe,

Ten eerste zit je in het verkeerde forum, je moet namelijk hier zijn: Non-Windows Based Mobiles & PDA's omdat het hier om een Symbian toestel gaat. Verder is het vooralsnog niet makkelijk/mogelijk om je firmware naar een ander land in te stellen, dit kan alleen een servicepoint doen. Je kunt dus het best even een SE servicepoint bellen en kijken wat zij voor jou kunnen doen.

Overigens past deze vraag het best in dit topic: Het SonyEricsson W960i topic - deel 2

Dit topic is gesloten.