Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Nadat ik Dinsdag de nieuwste Update's had geinstalleerd start mijn laptop traag op.
Nadat het balkje verdwijnt (als hij vista opstart) dan blijft het scherm ongeveer 30sec gewoon zwart en daarna start hij vrolijk door.
Ik heb de Events log al bekeken, maar hier staat niks geen problemen in.

Specs:
Medion Akoya 96630
Dual Core T2330
Gforce 9300M
3GB geheugen
160 GB HD

Op google kan ik ook niet echt een oplossing vinden...
De laatste drivers voor alle punten zijn ook al geinstalleerd.

Al vast bedankt voor jullie hulp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haaglander
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Heel vreemd, zowel mijn Packard Bell desktop als Acer laptop starten na die updates bijna 10 seconden sneller op (was 29 is nu 22 seconden).

[ Voor 70% gewijzigd door Haaglander op 11-04-2008 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:16
die nieuwste updates werken bij mijn acer laptop ook al niet helemaal goed. Freezes bij firefox, duurt stuk langer om msn op te starten enzovoort. Opstarten duurt ook langer, het welkomscherm bedoel ik daar mee.

En het ergste me touchpad werkt niet goed meer. (kan niet meer scrollen) wordt weer wachten op een update die de update fixed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadoupy
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-08 14:14
Zet je netwerkkaart eens uit via apparaatbeheer en start opnieuw op. Het detecteren van het netwerk en het ophalen van ip gegevens via dhcp kan vertragend werken. Hoeft niet aan jou netwerk of router te liggen, misschien heeft het te maken met die update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Even een kickje.

Heeft er iemand een iedee hiervoor? Het is namelijk best irri als je tijdens het opstarten nog ff 10 seconden moet wachten eer dat hij doorstart. Zoals ik zie zit hij niet echt geweldig veel van de HD te lezen/schrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem met identiek dezelfde Medion laptop. Scherm blijft soms langer dan 30 sec zwart vooraleer hij doorstart. Ook werkt de computer enooooooooooooooorm traag...

Iemand de oorzaak al gevonden?

Msconfig heb ik al eens bekeken en alle onnodige zaken uitgeschakeld. Helaas geen verbetering... :'(
Pagina: 1