Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Lightning authentication via WebDAV

Pagina: 1
Acties:

• heintjeput
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:38
Op het moment draai ik twee keer Thunderbird op zowel m'n desktop als m'n laptop en haal op allebei de plekken ook alle mail binnen die ik krijg, dat is makkelijker als ik thuis achter m'n desktop zit en toch in de trein m'n mail wil kunnen lezen.
Ik draaide al een tijdje Lightning (kalender plugin voor Thunderbird) op m'n desktop, het zou ook wel makkelijk zijn als ik deze ook op m'n laptop kon draaien en synchronisen tussen die twee. Dat zou moeten kunnen middels WebDAV nu draai ik met wat andere mensen een servertje, waar ik een van die andere gasten heb gevraagd om WebDAV te installeren op die FBSD bak.
Ik kan op het moment wel de *.ics files lezen die op die server staan, maar om ze te kunnen wijzigen moet ik m'n username en password ergens in kunnen vullen en ik krijg daar nergens de mogelijkheid toe (zoals je het hier wel krijgt) zoals je hier en hier kunt zien.

Kan iemand mij vertellen of ik dit ergens aan moet zetten en hoe ik dat dan doe?