Toon posts:

Asus M51SN-AP018C

Pagina: 1
Acties:
  • 723 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Omdat ik deze laptop

http://www.4launch.nl/sho...--t9300--250gb/kieskeurig

niet kan vinden voor reacties op jullie site post ik hem maar.
Is er iemand hier die deze laptop heeft aangeschaft en zoja wat zijn jullie reacties.

Zelf heb ik nog een paar vraagjes.

1. Gebruikt Vista maximaal 3G werkgeheugen? (bijprikken tot 4 heeft dus geen zin)
2. Kan ik vanuit de DVI poort een verloop naar HDMI toepassen waardoor ik toch HD kan zien.

Volgens mij is met de prijs / kwaliteit verhouding hier toch niks mis.

grtz

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-01 10:35
Aller eerst welkom op GoT :)

Wat jij zoekt is een ervaringen topic. Het beste kan je dit even melden aan een modje ofzo wanneer je iets dergelijks wilt starten. Dan heb je minder kans dat het dicht gegooid wordt.

Ik kan geen vraag opmaken uit het eerste punt dat "Vista niet meer dan 4 gigabyte aan werkgeheugen 'adresseert'. Vista doet dit echt wel hoor, je moet dan wel de 64 bits vista/xp hebben ;)

Let even op de grammaticale opbouw van je zinnen, want het is nou niet echt duidelijk wat je met dit topic wilt.

Wellicht dat deze FAQ je verder kan helpen ;)

één is geen, twee is één

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie,

Je hebt gelijk, mijn fout, ik ben op zoek naar de ervaringen van deze laptop.
Of hij een beetje presteert met gamen enz.

Maar om even terug te komen op jou antwoord, word dan standaard 32 of 64 meegeleverd
bij deze Asus.

Groet

PS: kan ik de topic omschrijving nog wijzigen

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2008 12:58 ]

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-01 10:35
Met de "edit" knop, zeker :)

Ik begrijp dat je de laptop zelf al hebt? 99% zeker dat je 32 bits hebt omdat een consumenten laptop dat vrijwel altijd heeft ivm driver problemen icm 64 bits ;)

EDIT: zie net dat er een 9500m GS in zit :o
moet een van de eerste notebooks zijn waar hij in zit. Of het is gewoon een fout...

Met die videokaart en de snelle processor die erin zit moet gamen van "normale" games best gaan, je hebt altijd uitzonderingen. Zoek anders wat benchmarks van de videokaart op, dat zal toch de bepalende factor zijn in de laptop.

[ Voor 51% gewijzigd door Wackoz op 11-04-2008 13:07 ]

één is geen, twee is één

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:37
De M51Sn is idd een vrij nieuw model dus er zullen nog weinig reviews zijn. Het is het normale broertje van de Asus G1Sn die op t.net werd gepresenteerd met de nieuwe GeForce 9500M, dus ja dat klopt ook.

Geen idee of Asus de 32-bit of 64-bit meegeeft. Het model dat door deze laptop min of meer af wordt gelost is de Asus F3Sv. Hiervan waren volgens mij wel modellen met 64-bit uitgerust.

Verder heeft Asus gewoon alle 64-bit drivers beschikbaar. Mijn eigen Asus F3Sc had niet duidelijk op de licentiestikker staan of het voor 32-bit of 64-bit was. 32-bit was geleverd, maar ik kon prima met diezelfde key 64-bit installeren.

• fysiootje
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-10-2023
Kom, kom. Zoek eens wat beter. Deze machine is al een paar maanden op de markt. De eerste heeft zelfs al op Marktplaats gestaan. Reviews zat. Bijvoorbeeld op notebookcheck.com en notebookreview.com. Komt er goed uit. Videokaart is te vergelijken met 8600GT en proccesor is ook niets mis mee. Veel waar voor je geld dus.

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-11-2025
Ik zie veel notebooks met een hogere resolutie, ligt het aan mij of is 1280x800 wat aan de lage kant?

ik zie bij 15inch notebooks dat 1680x1050 veel voorkomt, is 1280x800 dan niet wat aan de magere kant?

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:37
Laag? Juist de resolutie die jij noemt komt amper voor dus vindt het knap dat jij hem zoveel ziet. 1280x800 is nog steeds standaard voor 15.4"

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:00

Turkish

zhé germans

dit is niet de manier om een ervaringen topic te openen. Kijk hiervoor hoe de andere grote ervaringen topics zijn gestart om een beetje een idee te krijgen.

Verder mag je je wel een beetje verdiepen in hoe een OS en een laptop werkt voordat je je vragen op GoT stelt ;)

gebrek aan inzet dicht dus :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.