Toon posts:

Case Mod, Papst, Externe Voeding .. enz

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor af wat uitleg :)

Kastje wat hier getoond wordt, wordt de externe voeding voor 5x Papst 120mm 2x 12V en 3x 24v verder is de voeding die in het kastje komt zo zwaar dat hij met gemak een 8a peltier hebben kan :) (24V 10A max :D)
verder zie je mijn half gemodden HQ08 (natuurlijk komen er meer plaatjes als hij af is maar heb natuurlijk geen tijd (zal nog wel een maand of twee overheen gaan :D )
tenslote zie je ook nog mijn Powermanager van conrad heel makkelijk 8-) en niet te vergeten mijn kamertje :D

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hooijdonk/Tweakers/Foto's/Kastje1.jpg
Kastje
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hooijdonk/Tweakers/Foto's/kastje2.jpg
Kastje2
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hooijdonk/Tweakers/Foto's/kastje3.jpg
Kastje3
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hooijdonk/Tweakers/Foto's/papst%204.jpg
kastje4
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hooijdonk/Tweakers/Foto's/papst%203.jpg
2x Papst 120MM 140a150CFM
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hooijdonk/Tweakers/Foto's/papst.jpg
Zelfde Twee alleen nu van de achterkant :)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hooijdonk/Tweakers/Foto's/papst2.jpg
Papst in Top :) 120MM :D
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hooijdonk/Tweakers/Foto's/papst3.jpg
Nog 3 papstjes 1 voor de server en twee voor in de zij Plaat van de hierboven getoonde HQ08 :)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hooijdonk/Tweakers/Foto's/Powermanager.jpg
PowerManager van Conrad, is gewoon fucking handig !

Edit laatste drie foto's weg gehaalt ;)

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

mjah.., dit is oowk alleen maar "showen" met wat jij denkt dat goed spul is..., whatever.... :r :r :r

I see dead pixels...

Verwijderd

Topicstarter
Zo zie ik het niet echt .... Dan is alles showen :D

Heb je trouwens ook naar mijn eigentijdse Bel gekeken :) .... Ik denk echt dat het een nieuwe trend wordt :D .. (front licht nog bij een vriend en zonder power knop wil hij niet echt aan :D

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

als eerste zou je nog aan de modemers kunnen denken, dus maak die foto's kleiner. rond 320x240 het is dan nog goed zichtbaar en het laad sneller. de onderste foto is totaal niet van toepassing. dus neem alleen foto's van je kast, paspt en voeding en niet overige, maak daar maar weer een apparte topic vooraan.

btw hoe wil je dat dikke snoer om je mobo stroom de te geven door zo'n gat stoppen?? moet je wel ff aan denken!!!

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Tss wat weinig papst fans man :P

Verwijderd

Oké, en wat heeft de rest hier verder aan??? Ik heb ook wel voor ardig wat geld hier staan, maar dat heeft de rest ook, en ik heb er echt niet zo'n een behoefte aan om de rest nutteloze foto's voor te schotelen van mijn pc en stereo. En als ik er zelf nog opsta, dan is een ban ook niet meer uit te sluiten...

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 18 februari 2001 00:18 schreef ReseTTim het volgende:
als eerste zou je nog aan de modemers kunnen denken, dus maak die foto's kleiner. rond 320x240 het is dan nog goed zichtbaar en het laad sneller. de onderste foto is totaal niet van toepassing. dus neem alleen foto's van je kast, paspt en voeding en niet overige, maak daar maar weer een apparte topic vooraan.

btw hoe wil je dat dikke snoer om je mobo stroom de te geven door zo'n gat stoppen?? moet je wel ff aan denken!!!
Done all

Lezen is ook een vak (kan het zelf ook niet :D )

de voeding is enkel en alleen voor de 5x papst en een petlier element zoals beschreven voeding voor Mobo zit gewoon in de kast :D

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 18 februari 2001 00:21 schreef iFc-Freaky het volgende:
Tss wat weinig papst fans man :P
Voordeel is dat ze dan niet zoveel herrie maken >:)

Verwijderd

Was jij die gast die ze van zijn werk zo mocht meenemen ofniet? Of was jij die gast die ze op het werk uit de server mee had gejat?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 18 februari 2001 00:22 schreef MREn het volgende:
Oké, en wat heeft de rest hier verder aan??? Ik heb ook wel voor ardig wat geld hier staan, maar dat heeft de rest ook, en ik heb er echt niet zo'n een behoefte aan om de rest nutteloze foto's voor te schotelen van mijn pc en stereo. En als ik er zelf nog opsta, dan is een ban ook niet meer uit te sluiten...
ten eerste money is nothing, respect is everything, achter af er zatten nutteloze foto's bij ... weg gehaalt nu ... :+

Verder ik heb ze allemaal netjes zelf betaald ! en niet meegenomen a.k.a gejat .. en kan je een ding verzekeren iFc-Freaky ik jat nooit iets mee >:)

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

neej hij was diegene die dat die dingen dat die dingen doen doet hij.

snappie:?:?
ten eerste money is nothing, respect is everything, achter af er zatten nutteloze foto's bij ... weg gehaalt nu ... :+
kijk zo kun je toch nog goed die foto's bekijken en het laad sneller. en nu trek ik mijn klachten die ik eerst zij in.

Verwijderd

Ahzo!

/me is going to bed :Z

cya

Verwijderd

Topicstarter
ik snap hem niet :? >:)

/offtopic hoe bevalt de kabel ? :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 18 februari 2001 00:35 schreef iFc-Freaky het volgende:
Ahzo!

/me is going to bed :Z

cya
Sleep well ;)

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Op zondag 18 februari 2001 00:35 schreef SledGeMan het volgende:
ik snap hem niet :? >:)

/offtopic hoe bevalt de kabel ? :)
erg goed. ik heb hem nu 2 dagen (2de dag nu) kheb Sonera en haalde zelfs ff vandaag nog 70kb/s :9:):P.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 18 februari 2001 00:39 schreef ReseTTim het volgende:

[..]

erg goed. ik heb hem nu 2 dagen (2de dag nu) kheb Sonera en haalde zelfs ff vandaag nog 70kb/s :9:):P.
Mooi Zo !

Verwijderd

Op zondag 18 februari 2001 00:39 schreef ReseTTim het volgende:

[..]

Ik wil je vreugde over het kabelgenot niet temperen, maar mijn UPC-lijntje schiet regelmatig over 100 tot aan 150 toe, sorry. 8-)

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Op zondag 18 februari 2001 00:48 schreef MREn het volgende:

[..]

Ik wil je vreugde over het kabelgenot niet temperen, maar mijn UPC-lijntje schiet regelmatig over 100 tot aan 150 toe, sorry. 8-)
:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 18 februari 2001 00:52 schreef ReseTTim het volgende:

[..]

:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(
Je moet maar zo zien ... er is altijd beter, en dat heeft altijd iemand anders als dit andersom zou zijn ... dat jij altijd het beste had dan zou je nix hebben om over te dromen/denken :D

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Op zondag 18 februari 2001 00:58 schreef SledGeMan het volgende:

[..]

Je moet maar zo zien ... er is altijd beter, en dat heeft altijd iemand anders als dit andersom zou zijn ... dat jij altijd het beste had dan zou je nix hebben om over te dromen/denken :D
je wilt dus zeggen als ik dus een leuke, liefe, aardige, mooi meid heb dat is dus je vriendin dat je nix meer te dromen hebt??
nou ik denk dat je dan toch nog kan blijven dromen :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 18 februari 2001 01:00 schreef ReseTTim het volgende:

[..]

je wilt dus zeggen als ik dus een leuke, liefe, aardige, mooi meid heb dat is dus je vriendin dat je nix meer te dromen hebt??
nou ik denk dat je dan toch nog kan blijven dromen :)
Vrouwen zijn weer anders .... >:)

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

volgensmij beginnen we een beetje off-topic te worden

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

beetje errug offtopic jah :)
t wordt meer un chetboks...
maarruh, da hout kassie is wel lachuh, en die papst dinger, ik wist nog nie eens wa ut ware voor deze post :? :)
ennieweej, kabel is koel en laat ons ut resultaat zien, xieyaall

I see dead pixels...

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05 21:45
Op zondag 18 februari 2001 00:29 schreef iFc-Freaky het volgende:
Was jij die gast die ze van zijn werk zo mocht meenemen ofniet? Of was jij die gast die ze op het werk uit de server mee had gejat?
meegejat wil ik t niet noemen, eerder gratis verkregen door het invullen van de juiste papieren
ik hbe trouwens ook 2 van die voedingsrails derbij:)
ze koelen nu trouwens ook me }:O maar binnenkort komt er 1 papst direct op me orb te blazen
kijken of dat dat ding dan nog slecht koelt:)

• Life-is-party
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02-2023
Op zondag 18 februari 2001 00:48 schreef MREn het volgende:

[..]

/Offtopic
Sonera knijpt de kabelmodems op 64kb/s. Meestal ga je er wel iets overheen ('s ochtens kom ik vanaf tucows freeler op +/- 100kb/s)
/Offtopic

Acer TM661LMi - Intel Centrino 1,4 Ghz - 512mb ram - DVD-RW

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 18 februari 2001 02:48 schreef jotheman het volgende:
beetje errug offtopic jah :)
t wordt meer un chetboks...
maarruh, da hout kassie is wel lachuh, en die papst dinger, ik wist nog nie eens wa ut ware voor deze post :? :)
ennieweej, kabel is koel en laat ons ut resultaat zien, xieyaall
zal ik doen ... :D

Het is alleen nog heel veel werk :(

Maar ja je moet er iets voor over hebben ;)

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
leuke speel dinkies ik heb er ook 1 jij 5 niet eerlijk :)
waar heb je die dingen nou gekocht???

Audi A8 W12 6.0

• Demo
  • Laatst online: 25-08 17:17

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op zondag 18 februari 2001 00:06 schreef SledGeMan het volgende:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hooijdonk/Tweakers/Foto's/papst.jpg
Die bovenste (dus de rechtse op de foto), die zit toch anderstevoren?
Of zie ik het verkeerd:?

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 16:34
Dit alles lijkt me nogal prijzig... :D

Verwijderd

Heej waar heb jij die fans vandaan?

En hoeveel hebben ze je gekost?

Verwijderd

Hmmm, best kewl..

Verwijderd

Op donderdag 22 februari 2001 22:41 schreef SweetTiffany het volgende:
Hmmm, best kewl..
Alleen mijn kast:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/~daanvanes/maarten/kast.jpg

Beat hem wel :P

9 Fans, (3 voor, 2 zei, 2 achter, 1 CPU, 1 voeding) met fanbus voorop, mn 2 Neon's, die door het witte plexiglas schijnen..

Verwijderd

Owjah, al mn IDE kabels zijn ook rond gemaakt, en heb met wit karton de airflow gecontroleerd door mn kast blazen..

Verwijderd

upc hier in hilversum soms tot 300 kb/s :9

alleen jammer dat ze zo nu en dan ff de verbinding verbreken :(
Pagina: 1